Igår, 17:30
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
När börjar hennes skräck? När inser hon enligt dig att hon kommer att bli våldtagen?
Det måste vara ute i korridoren utanför toaletten. Hur går dina tankar då kring att hon ändå utan något som helst motstånd följer med in på toaletten och utan något som helst motstånd låter det ske som hon själv uttrycker det?

Tror du att de flesta tjejer/kvinnor tycker det är värre att få ett blåmärke på armen eller ett slag i ansiktet eller något liknande än att bli våldtagen?
Att bli utsatt för våldtäkt är inte logiskt.

Du förväntar dig att offret ska tänka logiskt men inte våldtäktsmannen.
Citera
Igår, 17:33
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför letar du så desperat efter något som gör offret delaktig i att bli våldtagen?

Varför kan du bara inte förstå att det kan ses som väldigt konstigt och svårförklarat hur man kan låta sig våldtas utan att något våld, hot eller utsatt situation förekommit.

Om du tänker efter och läser FUP igen så tror jag att även du kan se att tjejen faktiskt säger att hon redan ute i korridoren utanför toaletten omgiven av andra människor förstod att hon skulle bli våldtagen (enligt henne) inne på toaletten men ändå följer hon med in utan minsta som helst motstånd och hon låter det som sker ske utan minsta som helst motstånd.

Jag är genuint intresserad av att försöka hitta förklaringar till hur en person kan bli så fylld av skräck utan att något våld, hot eller utsatt situation förelegat samt som i det här fallet att det fanns andra människor runtomkring.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Hon gav upp. Hon var en naiv och oerfaren 17 åring, hon hade uttömt alla sina utvägar. Vilket våldtäktsmannen utnyttjade till max.

Återigen svarade du inte på frågan. När insåg tjejen enligt dig att hon (enligt henne) skulle bli våldtagen?
Citera
Igår, 17:36
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Alltså varför kan ni inte bara försöka svara på frågorna? När i skeendet anser du att det verkar som att tjejen enligt henne inser att hon kommer att bli våldtagen?
Citera
Igår, 17:36
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Varför kan du bara inte förstå att det kan ses som väldigt konstigt och svårförklarat hur man kan låta sig våldtas utan att något våld, hot eller utsatt situation förekommit.

Om du tänker efter och läser FUP igen så tror jag att även du kan se att tjejen faktiskt säger att hon redan ute i korridoren utanför toaletten omgiven av andra människor förstod att hon skulle bli våldtagen (enligt henne) inne på toaletten men ändå följer hon med in utan minsta som helst motstånd och hon låter det som sker ske utan minsta som helst motstånd.

Jag är genuint intresserad av att försöka hitta förklaringar till hur en person kan bli så fylld av skräck utan att något våld, hot eller utsatt situation förelegat samt som i det här fallet att det fanns andra människor runtomkring.
Det anses inte ett dugg märkligt att reagera som flickan.
Citera
Igår, 17:38
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Återigen svarade du inte på frågan. När insåg tjejen enligt dig att hon (enligt henne) skulle bli våldtagen?
Hur kan du ställa en så korkad fråga och förvänta dig att vi ska kunna svara på det.
Citera
Igår, 17:42
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Hur kan du ställa en så korkad fråga och förvänta dig att vi ska kunna svara på det.

Har du inte läst FUP? Hur kan du vara så jävla styv i korken mot oss utan att ha läst FUP?
Du säger ju att vi har så jävla svårt att läsa av situationer och dra korrekta slutsatser av det.
Du bör väl inte alls ha några svårigheter att läsa vad tjejen säger i FUP och dra korrekta slutsatser av det eftersom du är mycket bättre på det än jag enligt dig.

När insåg tjejen enligt dig att hon skulle bli våldtagen?
Citera
Igår, 17:42
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Det anses inte ett dugg märkligt att reagera som flickan.

Det finns det säkert delade meningar om.
Citera
Igår, 17:44
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Har du inte läst FUP? Hur kan du vara så jävla styv i korken mot oss utan att ha läst FUP?
Du säger ju att vi har så jävla svårt att läsa av situationer och dra korrekta slutsatser av det.
Du bör väl inte alls ha några svårigheter att läsa vad tjejen säger i FUP och dra korrekta slutsatser av det eftersom du är mycket bättre på det än jag enligt dig.

När insåg tjejen enligt dig att hon skulle bli våldtagen?
När insåg han att han var körd efter våldtäkten?
Citera
Igår, 17:46
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Menar du att han borde ha förstått att med tanke på hur han såg ut, hans ålder så borde han logiskt ha förstått att det inte kan finnas något som helst intresse från hennes sida? Även fast de suttit o pratat o kyssts? (Víssa vittnesuppgifter i FUP sade hångel om jag kommer ihåg rätt)?

Är det det som han logiskt borde ha förstått? (Det är åldersmässigt mellan dem inte olagligt att ha sex).
Citera
Igår, 17:48
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej, inte bland professionella.

Tolkar jag dig rätt att dessa freezemodes och fawning och vad det kan heta kan uppstå i vilka situationer som helst? De behöver inte ha föregåtts av våld, hot eller utsatt situation? En kille kan alltså i praktiken ha uppträtt som en helylle kille men ändå kan något utlösa en sådan situation?
Citera
Igår, 17:49
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Menar du att han borde ha förstått att med tanke på hur han såg ut, hans ålder så borde han logiskt ha förstått att det inte kan finnas något som helst intresse från hennes sida? Även fast de suttit o pratat o kyssts? (Víssa vittnesuppgifter i FUP sade hångel om jag kommer ihåg rätt)?

Är det det som han logiskt borde ha förstått? (Det är åldersmässigt mellan dem inte olagligt att ha sex).
Han hade inte samtycke.

Har du en intellektuell funktionsnedsättning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in