Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Nej det gör de inte. Men om du tror att folk hux flux börjar ha exempelvis BDSM sex utan anledning så visar det verklighetsfrånvänd du är.
Det är ett rätt stort antagande att utgå ifrån att någon vill bli strypt under sexakten om någon inte tydligt påvisat ett intresse för något sådant.
Stycke två, vad är relevansen? Tror inga är speciellt nyfikna på ditt sexliv.
Och vilka är dessa könsspecifika parametrar menar du?
Men vad fan håller du på med nu igen! När har jag skrivit att det är OK att huxflux ge sig på någon och utöva BDSM sex?
Om du nu refererar till något fall, hur hade deras tidigare sexuella samvaro sett ut? Är helt säker på att de brukade ha BDSM sex.
Återigen så skriver du strypt när kvinnan beskrev det som ett struptag och när hon visade att hon inte ville slutade han.
Jag beskrev en sak som gör att män ligger sämre till inför lagen eftersom det är män som till allra största delen förväntas vara de som ska ta initiativ, de som ska föra sexet. Det är den som tar initiativ som kan bli dömd enligt den här lagen.
Fast jag ger mig fan på att en man som ligger passiv skulle bli dömd för våldtäkt om tjejen ansågs varit för full men ändå varit den som tagit initiativ och utfört de sexuella handlingarna.