2022-05-30, 16:23
Medlem
Rökte min första cigg för ett par veckor sedan och jag varken hostade eller kände av den. Är det vanligt? Camel Yellow märket.

Det hela kändes som att titta på en stenbumling så jag har inga planer på att göra om det då jag inte fick ut något.

Hade visserligen druckit en flaska gin och en flaska vin så jag var skitfull.
Senast redigerad av BakedChickenBreast 2022-05-30 kl. 16:25.
Citera
2022-05-30, 16:24
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Rökte min första cigg för ett par veckor sedan och jag varken hostade eller kände av den. Är det vanligt? Camel var märket.

Det hela kändes som att titta på en stenbumling så jag har inga planer på att göra om det då jag inte fick ut något.

Hade visserligen druckit en flaska gin, en flaska vin så jag var skitfull.

Gär inte om det, det är ett helvete att sluta sen bara, rök majje om du ska röka nåt, du kommer garanterat både hosta och känna något.
Citera
2022-05-30, 16:29
Medlem
Airwave92s avatar
Det som brukar hända är att man får en nikotinkick, man får yrsel och mår konstigt
Sen om man blir beroende eller inte är väldigt indivuduellt. Jag har testat röka cigg flera gånger utan att fastna alls, det är värdelöst, häll i dig en bärs istället
Citera
2022-05-30, 16:34
Medlem
Ja jag har hört om folk som tar nikontintabletter just för kicken.
Citera
2022-05-30, 17:03
Medlem
FloppyAsHells avatar
Citat:
Rökte min första cigg för ett par veckor sedan och jag varken hostade eller kände av den. Är det vanligt? Camel Yellow märket.

Drog du halsbloss? Annars händer inget
Citera
2022-05-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloppyAsHell
Drog du halsbloss? Annars händer inget
Japp
Citera
2022-05-30, 19:47
Medlem
DrVonAnkas avatar
Det är högst ovanligt att inte känna av första cigaretten.
En flaska gin (70 cl?) och en flaska vin gör en rejält på snusen, då borde du bli ännu snurrigare av nikotinkicken.
Mycket skumt hela situationen ts! Ta en till nu som nykter, djupa lungbloss och återkom. Du kanske är immun?
Citera
2022-05-30, 20:41
Moderator
Mr.Woodss avatar
Är du nikotinist/van vid nikotin sedan tidigare?
Citera
2022-09-11, 17:33
Medlem
Citat:

Ett vanligt fenomen är att du inhalerar röken fel. Ta en bloss från ciggen, stäng munnen och sedan andas in så djupt du kan via munnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in