2022-08-02, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Spännande, är de lagliga?

https://www.proteinbutiken.se/hast/?...k5OTk5JTdEJTdE

Det finns här, men det känns fett luddig hemsida va? Cardarine säljs under "Häst" rubriken, är det ett sätt att kringå att det är olagligt för människor? Burken ser ju inte ut att vara glad foder för en häst precis!

Det är inte olagligt. Men det är förbjudet vid tävling.
Citera
2022-08-13, 11:37
Medlem
Kaylos avatar
Jag rekommenderar Cardarine(GW501516).

Den är en laglig utanför tävlingar så inget att oroa sig för att hålla på med.
Den ökar din VO2. Din uthållighet ökar. När du normalt sett inte orkar springa/jogga längre känner man att det går att fortsätta. Det är en rejäl ökning och om du vill förbränna så bränner du mer eftersom du kan hålla på längre.
Det är ingen AAS eller SARM. Den går under PPAR. Ingen PCT för att motverka negativa effekter.
Inget nämnvärt om bieffekter.
Det är ingen stimulant. Man blir inte boostad/speedad så tex sömn påverkas inte som tex andra preparat kan påverka negativt. Man bara orkar mer.
Vanligt att ta i cykler som 8-12 veckor sen off i ett par veckor för att sedan göra en ny cykel.

Jag kan prata på om vad jag tycker om Cardarine men detta ger lite huvudpunkter som jag tycker visar att det helt klart värt att kolla upp.
Citera
2022-08-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaylo

Den ökar din VO2. Din uthållighet ökar. När du normalt sett inte orkar springa/jogga längre känner man att det går att fortsätta. Det är en rejäl ökning och om du vill förbränna så bränner du mer eftersom du kan hålla på längre.
Det är ingen AAS eller SARM. Den går under PPAR. Ingen PCT för att motverka negativa effekter.
Det är ingen stimulant. Man blir inte boostad/speedad så tex sömn påverkas inte som tex andra preparat kan påverka negativt. Man bara orkar mer.
Vanligt att ta i cykler som 8-12 veckor sen off i ett par veckor för att sedan göra en ny cykel.

Jag kan prata på om vad jag tycker om Cardarine men detta ger lite huvudpunkter som jag tycker visar att det helt klart värt att kolla upp.

Jag skulle inte riskera att använda Cardarine på längre sikt med tanke på de eventuella cancerogena effekterna. Och nej, det är inte monsterdoser som krävs för att uppnå motsvarande mängder i människor. Visst, det är säkert effektivt men inte värt det i det långa loppet.
Citera
2022-08-13, 20:18
Medlem
Klipp ner kcalen bara, tex genom fasta ganska enkel metod.
Annars har du dnp,clen,subtramin/reductil, inget av detta kommer hjälpa utan ordentlig kost förutom dnp då men även det har sitt pris och jag skulle inte röra dnp ens om Gudrun Schyman erbjudit sin kropp!
Citera
2022-08-15, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaylo

Tycker 10mg cardarine är svagt som fettförbrännare. Själv har jag ökat i vikt och maxar de maskinerna som finns på mitt gym. Kan se mer uthållighet i cykling dock.

30mg yohimbine hcl var mer effektivt imo, som förbrännare då...av fett.
Citera
2022-08-18, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen

30mg yohimbine hcl var mer effektivt imo, som förbrännare då...av fett.

30mg? då lär bieffekterna vara brutala om du fått riktigt yohimbine.
Citera
2022-08-18, 01:34
Medlem
Hade skitit i tidigare talares råd och legat på kaloriunderskott, högt proteinintag och kört anavar/winstrol för att behålla muskler.
= viktnedgång med bibehållen muskelmassa = snyggare look.
Citera
2022-08-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
30mg? då lär bieffekterna vara brutala om du fått riktigt yohimbine.

Det är riktig yohimbine hcl. Att inte kunna sova och att hjärtat går upp i tykardi är nonsense, första gången only. Andra gånger ej märkbar dos, men effektivt ändå. Inte allt på samma gång dock.

Clen däremot, där kan man må riktigt illa varje dag. Samma med effedrin
Avstå dessa om man kan.
Senast redigerad av fonzen 2022-08-18 kl. 15:20.
Citera
2022-08-19, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Det är riktig yohimbine hcl. Att inte kunna sova och att hjärtat går upp i tykardi är nonsense, första gången only. Andra gånger ej märkbar dos, men effektivt ändå. Inte allt på samma gång dock.

Clen däremot, där kan man må riktigt illa varje dag. Samma med effedrin
Avstå dessa om man kan.

Fick bieffekter på 10mg i mitt fall, då det dietades för tävling fick jag gå av dom tvärt.
Citera
2022-08-22, 14:41
Medlem
Djirashs avatar
Kolla upp Semaglutide. Relativt nytt (2020-2021)
Säljs under märket Wegovy, på recept. Injektions penna i bukfettet en gång i veckan. Inget att va rädd för, en insulin nål känns inte. Sjukt effektivt på att sänka din aptit över tid. I testerna så droppade folk 20 kg på mindre än ett år. (ja det tar tid att gå ner i vikt).

Recept kan lätt köpas av online läkare så länge du har BMI över 31, och vem fan har inte det?

https://www.google.com/url?sa=t&sour...IN67qz2QWV04f4
Senast redigerad av Djirash 2022-08-22 kl. 14:41. Anledning: Stavning
Citera
2022-12-21, 21:10
Medlem
Shakeshakes avatar
Mest effektiva preparat för fettförbränning

Hej!

När ni bestämt er för att deffa via träning (styrka samt promenader)och kost, vilket preparat tycker ni då har förbättrat fettförbränningen för er?

Jag funderar på något för fettförbränning så inget anabolt som bygger muskler.

Gymmar 4-5 dagar i veckan där jag planerar in 1 timmes morgonpromenad de dagar jag har tid annars 40 min efter gymmet. Känner att jag vill använda mig av ett hjälpmedel då bukfettet fortfarande finns kvar och minskar inte så mkt. Jag är 39 år om de är av intresse.

Dela gärna med er.

Tacksam för svar!
Citera
2022-12-21, 21:15
Medlem
Ashin-Wirathus avatar
No pain no gain.

Ska du ha det effektivaste så är det DNP som gäller, dock var försiktig med dosen och placera dig hälldre på en lägre dos under längre en period.

Du kommer svettas och fettet kommer rinna av dig.

Läs gärna på om detta preparat innan du testar. Du kan glömma att hålla på med fysisk aktivitet under kuren då du blir orkeslös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in