• 1
  • 2
2022-05-28, 14:32
Medlem
Hej,
Vad finns det för preparat man kan ta för att minska fett snabbare än vanlig hederlig kalori underskott och träning? Finns det något bra preparat för att öka fett förbränning?

Inte lust och ta sprutor kan väl tilläggas.
Citera
2022-05-28, 15:13
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Hej,
Vad finns det för preparat man kan ta för att minska fett snabbare än vanlig hederlig kalori underskott och träning? Finns det något bra preparat för att öka fett förbränning?

Reductil eller Clenbuterol.. båda två fungerar och gör det dom ska. Men är ganska stygga mot kroppen, speciellt clen. Hade inte rekommenderat dig att ta något prepp för att gå ner i fett. Det är god kosthållning och hård träning som gäller.

Mvh
Torran
Citera
2022-05-28, 15:14
Medlem
CarlXIIs avatar
Cardarine sägs vara det bästa, men har inte provat. Har använt stenabolic, ska också vara bra. Men jag tar det inte varje dag för att deffa, bara vid löprundor, går bra mycket lättare.
Citera
2022-05-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Cardarine sägs vara det bästa, men har inte provat. Har använt stenabolic, ska också vara bra. Men jag tar det inte varje dag för att deffa, bara vid löprundor, går bra mycket lättare.

Spännande, är de lagliga?

https://www.proteinbutiken.se/hast/?...k5OTk5JTdEJTdE

Det finns här, men det känns fett luddig hemsida va? Cardarine säljs under "Häst" rubriken, är det ett sätt att kringå att det är olagligt för människor? Burken ser ju inte ut att vara glad foder för en häst precis!
Citera
2022-05-28, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Reductil eller Clenbuterol.. båda två fungerar och gör det dom ska. Men är ganska stygga mot kroppen, speciellt clen. Hade inte rekommenderat dig att ta något prepp för att gå ner i fett. Det är god kosthållning och hård träning som gäller.

Mvh
Torran

Citat:

Jag hade tankarna på Effedrine eller liknande. Men jag vet inte vad som gäller, det borde ju finnas en uppsjö men klart hade funnits något som satte igång fettförbränning rejält hade väl alla varit smala vid det här laget och lika känt som termen anabola.
Citera
2022-05-28, 15:56
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Spännande, är de lagliga?

https://www.proteinbutiken.se/hast/?...k5OTk5JTdEJTdE

Det finns här, men det känns fett luddig hemsida va? Cardarine säljs under "Häst" rubriken, är det ett sätt att kringå att det är olagligt för människor? Burken ser ju inte ut att vara glad foder för en häst precis!

Det är säkert lagligt för hästar, men jag har beställt härifrån https://www.fatburners.at/?s=Stenabolic
Citera
2022-05-28, 16:10
Medlem
Citat:
Det är säkert lagligt för hästar, men jag har beställt härifrån https://www.fatburners.at/?s=Stenabolic
Vilket preparat och vad gör det med kroppen?
Citera
2022-05-28, 16:17
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Hej,

Generellt 'Bränner' inget preparat fett så att du kan sitta hemma och känna fettet brännas bort LOL
Det som sker är att oftast är fettförbrännande produkter uppiggande och gör att man orkar träna och förbränna mer. Vissa höjer kropps tempen och ökar ämnesomästtningen men inget är så pass potent att man kan knapra dom medans man zappar på tvn i soffan. Nej nej.. Det är jobbigt att dieta. Punkt
Citera
2022-05-31, 08:55
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Generellt 'Bränner' inget preparat fett så att du kan sitta hemma och känna fettet brännas bort LOL
Det som sker är att oftast är fettförbrännande produkter uppiggande och gör att man orkar träna och förbränna mer. Vissa höjer kropps tempen och ökar ämnesomästtningen men inget är så pass potent att man kan knapra dom medans man zappar på tvn i soffan. Nej nej.. Det är jobbigt att dieta. Punkt
DNP gör faktiskt det fast det kommer med fullständigt, i ordet rätta bemärkelse, livsfarliga biverkningar.,
Citera
2022-05-31, 12:43
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
DNP gör faktiskt det fast det kommer med fullständigt, i ordet rätta bemärkelse, livsfarliga biverkningar.,
Precis vill man gå ner i fett med livet som insats när man bara kan äta bättre alltså bättre självkontroll
Citera
2022-05-31, 15:44
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Precis vill man gå ner i fett med livet som insats när man bara kan äta bättre alltså bättre självkontroll
Det är precis vad det handlar om, självkontroll. En total bristvara vad det verkar bland gemene man...
Citera
2022-06-12, 09:56
Medlem
Winny & snavar stack med TRT dos så har du en rejäl ”cutter”.
Bästa jag kör men du kan ju skippa trt då om du inte gillar sprutor.
Dock är kosten Viktigast annars händer inget
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in