Ta bort cookies kan vara steg 1 starta om datan brukar fungera. Hade typ samma när jag skulle skriva
in mitt lösenord så testa bara att starta om skräpet.
Ta bort cookies kan vara steg 1 starta om datan brukar fungera. Hade typ samma när jag skulle skriva
in mitt lösenord så testa bara att starta om skräpet.
Hur tar jag bort cookies i WIN 10? Tas inte sånt bort automatiskt?
Tror du ska ha 3 punkter längst uppe i höger hörna under det stora krysset du ska stänga ner sidan.
Klicka på punkterna rikta pilen på flera verktyg. Sedan klicka ta bort webinformation.
Annars får du ju gå till inställningar och skriva i sökfältet cookies.
Tror du ska ha 3 punkter längst uppe i höger hörna under det stora krysset du ska stänga ner sidan.
Klicka på punkterna rikta pilen på flera verktyg. Sedan klicka ta bort webinformation.
Det funkade!
Du är en KUNG sebastian 66, jag känner mig oerhört tacksam! fett!!!!
Tack för hjälpen!
Det funkade!
Du är en KUNG sebastian 66, jag känner mig oerhört tacksam! fett!!!!
Tack för hjälpen!
Det är trevligt att det kan fungera med enkla metoder. Jag vet att jag har haft några liknande problem men man kan lösa detta med lite list. Glöm inte av hur du ska göra nästa gång
Det är trevligt att det kan fungera med enkla metoder. Jag vet att jag har haft några liknande problem men man kan lösa detta med lite list. Glöm inte av hur du ska göra nästa gång
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!