Citat:
Ursprungligen postat av
Majd.Al.Sultan
Jag tittade in i bilen samtidigt som jag pratade med operatören på telefonen, jag var inte inne i bilen utan sneglade in och kollade där telefonen satt i mittkonsollen.
Där började hon slåss då detta var strikt förbjudet enligt denna "kvinna"
Vet inte om det hjälper att du försöker fortsätta förklara dig, när du fortsätter vara så dålig på att uttrycka dig.
På mittkonsollen? Började hon slåss där, på mittkonsollen? Jag tycker det är minst sagt olyckligt att använda "Där" i andra meningen, för att helt plötsligt från ingenstans peka ut en tidpunkt, eftersom du precis innan använt "där" för att syfta på mittkonsollen. Ett "Då" hade nog varit bättre.
Vad syftar "detta" på i samma mening? Att slåss? Hon började slåss alltså, för att det var strikt förbjudet att slåss? Eller menar du möjligen för att du pratade i telefonen? Eller var det telefonens sittande som var förbjudet? Eller var det förbjudet att du inte var inne i bilen? Eller försöker du syfta på att du sneglade in?
Det är väldigt mycket som händer i detta stycke, och det är svårt att läsa, om inte annat för att du inte har ordning på satser och bisatser.
Den stora fråga är dock varför du ansåg det viktigt nu att förklara att du inte var inne i hennes bil? Det är inget jag överhuvudtaget har nämnt eller hakat upp mig på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majd.Al.Sultan
Hade du läst texten hade du sett detta, om du fortfarande inte förstår bör du söka hjälp då du verkar förståndshandikappad.
Det var ännu en mening som inte går att förstå. I alla fall inte som den är skriven. Det borde nog varit två separata meningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majd.Al.Sultan
Och att du fortfarande inte greppar det med tiden stödjer teorin om att du är helt förståndshandikappad.
Ja, det är en möjlig teori. Jag har en annan.