Citat:
Ursprungligen postat av
Nohup
Jag använder givetvis mina kunskaper inom kampsport. Kniven har jag bara som backup.
Några rånare från öststaterna är faminig inget att vara rädd för.
Var det mer du hade att fråga mig om?
Sen skulle jag inte köpa en flipper för självförsvar. Jag tycker bara dom är lite fräna.
Sluta dröm.
Skaffa ett vapen där du får tillgång till kaliber 22lr alternativt 9x19 eller ha en kamrat som kan förse dig med någon av dessa kalibrar vilket inte borde vara så svårt.
Har du sedan inte tummen mitt i fingret har du flera val. Just nu gällande 22lr är det mest sunda att skriva ut en EZ22, väntar du några månader så är mitt tips att sikta in sig på en Yeet22C .
Om du har tillgång till svets samt svarv så rikta in dig på en FGC9, eller snarare dom förbättrade upplagorna som finns ute numera(>1000 patroner 9x19).
Pipan köper du från aliexpress slätborrad vilket duger gott för självsförsvar, se bara till den håller måtten du beställt. Räfflad pipa till 22lr duger PCP-gevär gott till alternativt ECM för 9x19.
Allt finns ute på odysee.com samt fosscad under reddit. Ställ dig själv först bara frågan om du känner att ta straffet för att bli påkommen.
Enligt mig så skall någon som ger sig på andra svagare inte bara mötas med enbart fumliga legala vapen. Dessa mår inte dåligt av en rejäl skur bly och kan sedan stå varnande exempel för andra.