2022-12-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PauleyP
Våldsam?
Ja, stundvis, både våldsam och aggressiv, men han kunde också vara världens gulligaste. Det var en av sakerna som var jobbigt med honom, han var väldigt oberäknelig. Ena sekunden kunde man bli överröst med kärlek och nästa sekund kunde han uttryckligen önska livet ur en och föreslå olika metoder. Jag kände mig ofta otrygg i hans närhet. Jag tror det var något han tyckte om, att han kunde hålla folk i styr eftersom de var rädda för honom. Det kunde han utnyttja och vända till sin egen vinnings skull. Inte alls omöjligt att BO känt sig rädd i E-W’s närhet.
Citera
2023-01-16, 07:03
Medlem
Rättegången inleddes 4 januari - har inte märkt något i media. Någon som vet något?
Citera
2023-01-18, 18:35
Medlem
Haltepinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Rättegången inleddes 4 januari - har inte märkt något i media. Någon som vet något?

SKLT rapporterade från de första tre dagarna. Sista rättegångsdagen är på fredag.
GM verkar inte ha all hästar hemma. Domaren har fått tillrättavisa honom flera gånger.
Citera
2023-01-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltepinken
SKLT rapporterade från de första tre dagarna. Sista rättegångsdagen är på fredag.
GM verkar inte ha all hästar hemma. Domaren har fått tillrättavisa honom flera gånger.
Ok, tack. Det var minst två journalister den stund jag tittade in. Såg ändå inget i "min" tidning.
Citera
2023-03-21, 17:56
Medlem
Domen kom idag!
Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning. Där kan han gärna få sitta och ruttna resten av sitt liv.
Citera
2023-03-29, 13:16
Bannlyst
Rättegången ligger ute på Youtube nu. Underbar kille.
Citera
2023-03-29, 13:38
Bannlyst
Hur fan orkar någon bo med eller umgås med den här tjommen? Han pratar i ett andetag och verkar totalt borta i huvudet.
Citera
2023-03-30, 16:37
Medlem
Ruskigt förvirrad snubbe. Han borde ha varit inlåst sedan länge.
Citera
2023-03-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Rättegången ligger ute på Youtube nu. Underbar kille.
Varför inte slänga med en länk? Suck.
Citera
2023-03-30, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Varför inte slänga med en länk? Suck.
Det skulle göra livet för enkelt för den genomsnittlige FBaren.

Citat:
-Man hittade ditt blod på tvättmaskinen med de blodiga kläderna i. Har du någon förklaring till det?

-Nä, det kan ha varit någon nära släkting som har kidnappats. Om det har med kriget i Ukraina att göra, eller ett mindre krig mellan M- och K-falangen, vet jag inte.
Citera
2023-04-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Hur fan orkar någon bo med eller umgås med den här tjommen? Han pratar i ett andetag och verkar totalt borta i huvudet.

Blev inte han misshandlad för något år sedan med allvarligt trauma mot huvudet när han vad utomlands?
För vill minnas att jag såg någon insamling för detta då familjen behövde bekosta detta själv.

För om det stämmer och beroende på vart traumat är så kan det förändra en person ganska så mycket.
Citera
2023-04-19, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FantaVanExotisk
Blev inte han misshandlad för något år sedan med allvarligt trauma mot huvudet när han vad utomlands?
För vill minnas att jag såg någon insamling för detta då familjen behövde bekosta detta själv.

För om det stämmer och beroende på vart traumat är så kan det förändra en person ganska så mycket.
Jag har absolut ingen aning. Den här rättegången är det första och enda jag har hört om honom, men du har rätt i att skador på frontalloben kan förändra människor ordentligt. En trasig barndom och trauma mot huvudet är väl de två saker man brukar prata om som gemensam nämnare för seriemördare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in