2022-05-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rang3
Där satt den!

Om inte det där är "eyes of a killer" så vet jag inte vad. Då vart det utrett.
Citera
2022-05-26, 21:38
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Bo har en bror som vart på rättspsyk nyligen. Magnus Wallsten. Ta en titt där.

Allvarlig psykisk störning. Droger. Paranoia.
Ja…kanske
Citera
2022-05-26, 21:39
Medlem
Först var jag bergis på att det var pappan som mördat dom men efter vad jag nu läst i tråden så tror jag mer på BO bror i så fall.. han har kommit dit i taxi, mördat systern och insett att barnet sett det och därmed också tagit barnets liv för att bli av med vittnet..säkert har barnet och mamman befunnit sig på olika ställen när han gav sig på dom😢😢 Stackars lilla barn och kvinna, mitt hjärta går i sönder😢😢😢
Citera
2022-05-26, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
You made my night! Äntligen ett intressant och vettigt inlägg, då kan jag strax lägga mig. Tragiskt alltihop oavsett vad som slagit slint.
https://www.battrestadsdel.se/hagers...mG_o&fs=e&s=cl
Två avlidna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
På polisens hemsida står det nu att ”mamman och barnet hade en släktskapsrelation” och att de finns en relation till MGM.

Enligt texten skulle man tolka det som han inte var pappan. men det går inte ihop. Barnet 5-7 år ochc de varit känt varandra sen 2011.

Knappast hon blivit gravid skilt sig åkt iväg på resan 2018 med 2-åringen utifrån den långa kontakten.

Firade 2017, 27 sep 6 år.

Hans sida:

Max Phithorsn är med Anna Wallsten.
·
Worth celebrating!!! ❤️❤️❤️

Max och Anna firar 6 års vänskap på Facebook!
Se dina minnen
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Då böjer jag mig till knäna , jag kanske har fel. Då återstår det att en dera gräva i (utsoknes arba värld) eller inom familjen - nära relation till kan mycket väl vara pappan , men även syskon åt vardera hållet ..
Idyllisk miljö brukar inte färgade härja i med tanken på grannar , därför tror jag mer på ett ex alternativt syskon.

Hade pappan syskon ??? mamman syskon ???
fast stod det inte i 40-årsåldern, hon lär själv vara i den åldern så snarare bror eller kusin då, vilket skulle vara absolut första gången på säkert 150 år en kusin går in och hedersmördar en småbarnsmamma i en välställd medelklassfamilj

edit: ser nu att det finns en psykstörd bror, då förstår man bättre.
Senast redigerad av grungewhore 2022-05-26 kl. 21:54.
Citera
2022-05-26, 21:43
Medlem
Ajajaj, verkar som om Troian hade rätt. Bo's bror ger intryck av att ha en psykossjukdom.
Citera
2022-05-26, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vet du vad han dömdes för?

(Maska gärna.)

Försökte skicka pm till dig men har för få inlägg tyvärr
Citera
2022-05-26, 21:44
Medlem
Bendis avatar
Ok, brorsan är ett hett spår. Vågar inte bifoga domen, men 2019 har han tagit sig in i sina föräldrars hem och varit våldsam (hotat med ljusstaken bland annat). Pappan ringde polisen. Även systern var där. Han är allvarligt psykiskt sjuk.
Citera
2022-05-26, 21:45
Medlem
Larasofts avatar
Det står att polisen samarbetar med en annan region. Uppsala?
Citera
2022-05-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Verkar ha en treåring också. Den 7 mars söker hon efter pjäxor på säljsajt för en treåring
Men gud vad hemskt om det finns ett litet barn till som nu mist sitt syskon och mamma😢😢
Citera
2022-05-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bendi
Ok, brorsan är ett hett spår. Vågar inte bifoga domen, men 2019 har han tagit sig in i sina föräldrars hem och varit våldsam (hotat med ljusstaken bland annat). Pappan ringde polisen. Även systern var där. Han är allvarligt psykiskt sjuk.
Sannolikt schizofreni dessvärre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in