Citat:
Ursprungligen postat av
swefinans
Jag har hittat en ung tjej som är typ 20 år och är eskort och ja har fått reda på hennes identitet.
Nej jag har inte träffat henne och ja tänker inte göra det trots att jag har en fri syn på prostitution, ja tycker att det ska va lagligt.
Men den här tjejen tycker jag synd om.
Om man ser på hennes facebook, så verkar hon ha varit en helt normal tjej i 14-15 års åldern men sedan förvandlades hon till en feminist och nu så säljer hon sex bilder och sex! erbjuder typ avsugningar för en femhundring.
Enligt hennes facebook så kan man läsa kommentarer av släktingar som lyder ungefär så här, va fin din dotter är, håll i henne hårt för killarna kommer bli tokiga i henne osv. Även i nuläget så kommenterar hennes släktingar frekvent om hur stolta de är av henne.
Men tjejen skär sig och mår dåligt samt säljer sig.
Tjejen bor med sin mamma och har en brottsregister.
Jag vill kontakta tjejens mamma "diskret" och berätta vad hennes dotter gör men samtidigt vill jag inte få tjejen må sämre.
Ska jag låta det va eller kontakta morsan?
Oj en så svår fråga.
Inser verkligen att du vill hjälpa på något sätt.
Känner du mamman? Skulle mamman kunna göra något konstruktivt om hon fick infon eller skulle det bara bli en massa kaos?
Kanske kontakta någon stödorganisation för tjejer som fastnat i sexhandel. Talita och "inte din hora" är de jag känner till.