2022-05-25, 19:15
Medlem
Jag har hittat en ung tjej som är typ 20 år och är eskort och ja har fått reda på hennes identitet.
Nej jag har inte träffat henne och ja tänker inte göra det trots att jag har en fri syn på prostitution, ja tycker att det ska va lagligt.

Men den här tjejen tycker jag synd om.

Om man ser på hennes facebook, så verkar hon ha varit en helt normal tjej i 14-15 års åldern men sedan förvandlades hon till en feminist och nu så säljer hon sex bilder och sex! erbjuder typ avsugningar för en femhundring.

Enligt hennes facebook så kan man läsa kommentarer av släktingar som lyder ungefär så här, va fin din dotter är, håll i henne hårt för killarna kommer bli tokiga i henne osv. Även i nuläget så kommenterar hennes släktingar frekvent om hur stolta de är av henne.

Men tjejen skär sig och mår dåligt samt säljer sig.

Tjejen bor med sin mamma och har en brottsregister.

Jag vill kontakta tjejens mamma "diskret" och berätta vad hennes dotter gör men samtidigt vill jag inte få tjejen må sämre.

Ska jag låta det va eller kontakta morsan?
Citera
2022-05-25, 19:17
Medlem
jbswebecks avatar
Så länge det är tjejen själv som bestämmer ska du låta det vara hennes kropp.
Citera
2022-05-25, 19:20
Medlem
proconsuls avatar
Typ 20 år betyder att hon är över 18 antar jag. Isf bestämmer hon själv
Citera
2022-05-25, 19:21
Medlem
Bizmarcks avatar
”Stopp, min kropp!”…säger tjejen då!
Hon är vuxen och gör som hon vill.
Citera
2022-05-25, 19:23
Avslutad
Du kommer förmodligen bara göra saken värre om du kontaktar morsan. Ge fan helt enkelt.
Citera
2022-05-25, 19:26
Medlem
ok.

Kommer inte kontakta morsan.

Tråden kan stängas och slängas.
Citera
2022-05-25, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
Jag har hittat en ung tjej som är typ 20 år och är eskort och ja har fått reda på hennes identitet.
Nej jag har inte träffat henne och ja tänker inte göra det trots att jag har en fri syn på prostitution, ja tycker att det ska va lagligt.

Men den här tjejen tycker jag synd om.

Om man ser på hennes facebook, så verkar hon ha varit en helt normal tjej i 14-15 års åldern men sedan förvandlades hon till en feminist och nu så säljer hon sex bilder och sex! erbjuder typ avsugningar för en femhundring.

Enligt hennes facebook så kan man läsa kommentarer av släktingar som lyder ungefär så här, va fin din dotter är, håll i henne hårt för killarna kommer bli tokiga i henne osv. Även i nuläget så kommenterar hennes släktingar frekvent om hur stolta de är av henne.

Men tjejen skär sig och mår dåligt samt säljer sig.

Tjejen bor med sin mamma och har en brottsregister.

Jag vill kontakta tjejens mamma "diskret" och berätta vad hennes dotter gör men samtidigt vill jag inte få tjejen må sämre.

Ska jag låta det va eller kontakta morsan?

Oj en så svår fråga.

Inser verkligen att du vill hjälpa på något sätt.

Känner du mamman? Skulle mamman kunna göra något konstruktivt om hon fick infon eller skulle det bara bli en massa kaos?

Kanske kontakta någon stödorganisation för tjejer som fastnat i sexhandel. Talita och "inte din hora" är de jag känner till.
Citera
2022-05-25, 19:31
Medlem
VelvetReds avatar
Ser inte riktigt kopplingen "bli feminist, börja sälja sex". Men i övrigt förstår jag hur du tänker.

Hennes mamma vet antagligen redan om problematiken, såvida de inte har dålig kontakt. Vad säger hon själv om saken? Vilken kontakt har du haft med henne, och varför tror du att det är bättre att du kontaktar hennes mor snarare än henne själv direkt?
Citera
2022-05-25, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Ser inte riktigt kopplingen "bli feminist, börja sälja sex". Men i övrigt förstår jag hur du tänker.

Hennes mamma vet antagligen redan om problematiken, såvida de inte har dålig kontakt. Vad säger hon själv om saken? Vilken kontakt har du haft med henne, och varför tror du att det är bättre att du kontaktar hennes mor snarare än henne själv direkt?
Han försöker beskriva att hon mår dåligt.
Citera
2022-05-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed

Ja ser kopplingen.

Hon såg ut att må bra innan feminiseringen skedde, nu klär hon sig som en radikal feminist samt har studerat på ett gymnasium där elever är kända i alla fall nuförtiden om att vara "utanför" och må dåligt. Samt finns det jävligt mycket feminst trams där.
Citera
2022-05-25, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Oj en så svår fråga.

Inser verkligen att du vill hjälpa på något sätt.

Känner du mamman? Skulle mamman kunna göra något konstruktivt om hon fick infon eller skulle det bara bli en massa kaos?

Kanske kontakta någon stödorganisation för tjejer som fastnat i sexhandel. Talita och "inte din hora" är de jag känner till.

Ja känner varken tjejen som säljer sig eller morsan.
Har dessutom aldrig träffat dem.
Citera
2022-05-25, 19:47
Medlem
Berätta för morsan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto