2022-05-24, 21:59
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotpedal
Precis, lika dumt att pst att tjeckerna la sig.

Alla sg att tjeckerna la sig. Till och med kommentatorerna antydde det mellan alla floskler.

Jaja, nu fr vi se fram mot kvarten p torsdag. Rejlt mer skrpa och fokus n mot Lettland, tack.
2022-05-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Bytt sikt? Du sa ju att vi skulle frlora mot Norge.

Ja, men Danmark r ju inte Norge
2022-05-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Sverige satsar ju allt p att vinna mot just Finland. D blir det s hr att de frlorar mer i vriga matcher n de vinner i matchen mot Finland. Sverige r en motstndare i mngden fr Finland.

Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Niklas Jihde sa 14.30 nyss, jag reagerade ocks p tiden.Han sa det fr andra gngen, men hr str det 15.20...

https://vmhockey.se/spelschema/
Sndningen brjar 14.30
2022-05-24, 22:01
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Niklas Jihde sa 14.30 nyss, jag reagerade ocks p tiden.Han sa det fr andra gngen, men hr str det 15.20...

https://vmhockey.se/spelschema/

Sannolikt brjar deras frsnack 14:30 och matchen 15:20. Inte kollat men gissar baserat utifrn det du skriver.
2022-05-24, 22:03
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeMastermind
Sndningen brjar 14.30

Tack d r jag med, han sa inte nedslpp.

Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Sannolikt brjar deras frsnack 14:30 och matchen 15:20. Inte kollat men gissar baserat utifrn det du skriver.

Logiskt att man ska flja hela sndningen, hehe, tack..
2022-05-24, 22:41
Medlem
Citat:

Niklas Jihde vill att du ska titta p reklam i 50 minuter innan matchen brjar.
2022-05-25, 01:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Sverige satsar ju allt p att vinna mot just Finland. D blir det s hr att de frlorar mer i vriga matcher n de vinner i matchen mot Finland. Sverige r en motstndare i mngden fr Finland.

Jas, det sger du. Jag minns istllet att Arto Mertaranta eller vad han den dr legendariske ishockey-kommentatorn i Finland heter sa att infr varje turnering r Sverige alltid huvudmotstndaren fr Finland.
2022-05-25, 06:29
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jas, det sger du. Jag minns istllet att Arto Mertaranta eller vad han den dr legendariske ishockey-kommentatorn i Finland heter sa att infr varje turnering r Sverige alltid huvudmotstndaren fr Finland.

Det r drfr han r en halvsunkig kommentator och inte manager eller spelare. Kan skert ha varit sant p 80-talet men nu r man mer professionella. P den tiden spelade man ofta bttre mot Sverige n mot andra lag men det verkar ha vnt. Nu spelar Finland ofta sin smsta match d man mter Sverige medan man spelar sin bsta hockey mot Ryssland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in