2022-05-24, 21:59
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotpedal
Precis, lika dumt att påstå att tjeckerna la sig.

Alla såg att tjeckerna la sig. Till och med kommentatorerna antydde det mellan alla floskler.

Jaja, nu får vi se fram mot kvarten på torsdag. Rejält mer skärpa och fokus än mot Lettland, tack.
2022-05-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Bytt åsikt? Du sa ju att vi skulle förlora mot Norge.

Ja, men Danmark är ju inte Norge…
2022-05-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Sverige satsar ju allt på att vinna mot just Finland. Då blir det så här att de förlorar mer i övriga matcher än de vinner i matchen mot Finland. Sverige är en motståndare i mängden för Finland.

Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Niklas Jihde sa 14.30 nyss, jag reagerade också på tiden.Han sa det för andra gången, men här står det 15.20...

https://vmhockey.se/spelschema/
Sändningen börjar 14.30
2022-05-24, 22:01
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Niklas Jihde sa 14.30 nyss, jag reagerade också på tiden.Han sa det för andra gången, men här står det 15.20...

https://vmhockey.se/spelschema/

Sannolikt börjar deras försnack 14:30 och matchen 15:20. Inte kollat men gissar baserat utifrån det du skriver.
2022-05-24, 22:03
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeMastermind
Sändningen börjar 14.30

Tack då är jag med, han sa inte nedsläpp.

Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Sannolikt börjar deras försnack 14:30 och matchen 15:20. Inte kollat men gissar baserat utifrån det du skriver.

Logiskt att man ska följa hela sändningen, hehe, tack..
2022-05-24, 22:41
Medlem
Citat:

Niklas Jihde vill att du ska titta på reklam i 50 minuter innan matchen börjar.
2022-05-25, 01:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Sverige satsar ju allt på att vinna mot just Finland. Då blir det så här att de förlorar mer i övriga matcher än de vinner i matchen mot Finland. Sverige är en motståndare i mängden för Finland.

Jaså, det säger du. Jag minns istället att Arto Mertaranta eller vad han den där legendariske ishockey-kommentatorn i Finland heter sa att inför varje turnering är Sverige alltid huvudmotståndaren för Finland.
2022-05-25, 06:29
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jaså, det säger du. Jag minns istället att Arto Mertaranta eller vad han den där legendariske ishockey-kommentatorn i Finland heter sa att inför varje turnering är Sverige alltid huvudmotståndaren för Finland.

Det är därför han är en halvsunkig kommentator och inte manager eller spelare. Kan säkert ha varit sant på 80-talet men nu är man mer professionella. På den tiden spelade man ofta bättre mot Sverige än mot andra lag men det verkar ha vänt. Nu spelar Finland ofta sin sämsta match då man möter Sverige medan man spelar sin bästa hockey mot Ryssland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in