2022-05-23, 13:36
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Det sägs ju att jugoslaven Zlatan är Sveriges största fotbollsspelare någonsin, vilket kanske är sant. Men hur är det rent kriminalhistoriskt - är det även där en blatte som står högst upp på prispallen?

Är tex Denho Acar värre än Clark Olofsson?

Vem är tidernas värsta brottsling i Sverige egentligen?
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-05-23 kl. 13:41.
Citera
2022-05-23, 13:47
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Det sägs ju att jugoslaven Zlatan är Sveriges största fotbollsspelare någonsin, vilket kanske är sant. Men hur är det rent kriminalhistoriskt - är det även där en blatte som står högst upp på prispallen?

Clark är väl Sveriges mest misslyckande brottsling, inget att "hurra" för.
Citera
2022-05-23, 13:51
Medlem
Citat:

Det bör nog vara ”Anders” han mördade 24 personer och försökte mörda många fler på Malmö Östra sjukhus, 78-79.
Citera
2022-05-23, 13:52
Medlem
george.sthlms avatar
Svensk

Mattias Flink,
dödade sju personer och skadade tre i Falun under natten mot lördagen den 11 juni 1994.
Citera
2022-05-23, 14:07
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Johanna Möller är väl svårslagen?
Eller Anders Eklund.
Citera
2022-05-23, 14:09
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Beror väl på vad man anser vara ”värst”? Mathias Flink dödade visserligen 7pers, hur många som dog vid Stureplansmassakern minns jag inte men nånstans hamnar ändå Jackie Arklöv i topp för min del då han tycks ha dödat bara för dödandets skull.

Nu har väl samtliga dessa personer nån form av psykisk störning så jag vette fan om jag vill kalla dom annat än psyksjuka vilket är en kategori de flesta av våra ”värsta” brottslingar faller under.

Personligen skulle jag nog säga att somliga medlemmar i militärligan var ”värst” om vi håller oss till någorlunda närtid.
Citera
2022-05-23, 14:38
Medlem
StonedMonkeys avatar
När det gäller mord och bankrån är det nog svenskar helt klart. När det gäller knark och stölder är det nog svenskar med invandrarbakgrund. Det är min gissning iallafall
Citera
2022-05-23, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Det bör nog vara ”Anders” han mördade 24 personer och försökte mörda många fler på Malmö Östra sjukhus, 78-79.
Du vet inte vad han hette mer än "Anders"?
Citera
2022-05-23, 14:48
Medlem
"Hagamannen" var svensk.Skadade sina offer svårt.

Lastbilschauffören Anders Eklund var svensk. Tror han har 2 mord på sitt samvete.
Citera
2022-05-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Beror väl på vad man anser vara ”värst”? Mathias Flink dödade visserligen 7pers, hur många som dog vid Stureplansmassakern minns jag inte men nånstans hamnar ändå Jackie Arklöv i topp för min del då han tycks ha dödat bara för dödandets skull.

Nu har väl samtliga dessa personer nån form av psykisk störning så jag vette fan om jag vill kalla dom annat än psyksjuka vilket är en kategori de flesta av våra ”värsta” brottslingar faller under.

Personligen skulle jag nog säga att somliga medlemmar i militärligan var ”värst” om vi håller oss till någorlunda närtid.

Militärligans Calle Sumonja jobbar väl som byggare idag om han inte hittat på något annat ljusskyggt som genererar stora inkomster?
Har han gått och blivit reformerad till att bete sig som en svennebanan som gör rätt för sig?
Har för mig att familjen var halvkroatisk o halvsvensk, men kan ha fel?
Citera
2022-05-23, 14:58
Medlem
Fanns det inte en hemsk invandrare som kallades typ "Arkhan" som gjorde hemska saker på 80-talet?
Citera
2022-05-23, 15:01
Avslutad
Citat:
Du vet inte vad han hette mer än "Anders"?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Morden_p%C3%A5_Malm%C3%B6_%C3%96stra_sjukhus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in