2022-05-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Ser fram emot Clara Klingenström senare i sommar.

Hoppas vi får höra låten Behöver inte dig idag eller Nu kan du få mig så lätt.
Citera
2022-05-29, 11:49
Medlem
Men gud, vad är det frågan om egentligen..

Härlig granne den där lasseman verkar vara, bjuder in 30 av de vitaste människorna i gbg och har någon jävla dobido-konsert mitt i grillsäsongen.
Citera
2022-05-29, 12:13
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Men gud, vad är det frågan om egentligen..

Härlig granne den där lasseman verkar vara, bjuder in 30 av de vitaste människorna i gbg och har någon jävla dobido-konsert mitt i grillsäsongen.
Fast vita är ju skapelsen krona och tillika riktiga svenskar? Så länge lasseman exkluderar öststatsslödder så är det väl bara sunt att han föredrar att bjuda in vita?
Citera
2022-05-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Fast vita är ju skapelsen krona och tillika riktiga svenskar? Så länge lasseman exkluderar öststatsslödder så är det väl bara sunt att han föredrar att bjuda in vita?
Nä, krävs lite mångfald för att få något sevärt. Man dör ju av pinsamhet av att se de där medelsvenssons stå och klappa i takt till lillasyster.
"Skapelsens krona", jag tror inte riktigt du förstår innebörden av det ordet.
Citera
2022-05-29, 22:26
Medlem
picapicans avatar
Vuxna människor som bygger klossar på tid...jösses!
Citera
2022-06-09, 22:28
Medlem
När Tommy valde att inte delta i Melodifestivalen pga charterresa så säger det ganska mycket. Arvingarna är en klass för sig.

Är överlag inte så förtjust i "kändisar bjuder in" -program men gubbarna i Arvingarna gör det inte sämre än nån annan.

Så klart att Lasseman (och Arvingarna) får jobba för att ha råd med sådana kåkar.
Citera
2022-06-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
När Tommy valde att inte delta i Melodifestivalen pga charterresa så säger det ganska mycket. Arvingarna är en klass för sig.

Är överlag inte så förtjust i "kändisar bjuder in" -program men gubbarna i Arvingarna gör det inte sämre än nån annan.

Så klart att Lasseman (och Arvingarna) får jobba för att ha råd med sådana kåkar.

Mycket trall blir det, men knappast trallvänligt, skövlats många regnskogar för att Arvingarna ska få grilla ståndsmässigt på sina altaner med sponsrade Weber-grillar.
Citera
2022-06-10, 08:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Herregud nu kastar de pil på sig själva
Tack för dagen garv! Jämförde de självskade-ärr efter det och gav tips på bästa hetsätning?

Som någon skrev, "TV4-äckligt", låter det som, i kvadrat. TV4 är världsmästare i att vara obehagligt trevligt...
Citera
2022-06-10, 12:29
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tack för dagen garv! Jämförde de självskade-ärr efter det och gav tips på bästa hetsätning?

Som någon skrev, "TV4-äckligt", låter det som, i kvadrat. TV4 är världsmästare i att vara obehagligt trevligt...

Tycker det är jobbigt skiten visas på söndagar på bästa sändningstid. Vad är det för jävla låtsasfest?

Jag är inte den som är den, men det är något som äcklar mig med hela skiten. Självgoda, vita medelålders gubbar och tanter som i sin Långedrags-bubbla ska lajva genomsnitts-svensson. Ett stenkast bort har de Tynnered och V.Frölunda där människor lever i en helt annan värld.

Hade de inte bjudit in alibin som Tusse och pratat låtsas-göteborska så hade det lika gärna kunnat spelats in i nån apartheidstat på 60-talet.
Citera
2022-06-11, 10:19
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tycker det är jobbigt skiten visas på söndagar på bästa sändningstid. Vad är det för jävla låtsasfest?

Jag är inte den som är den, men det är något som äcklar mig med hela skiten. Självgoda, vita medelålders gubbar och tanter som i sin Långedrags-bubbla ska lajva genomsnitts-svensson. Ett stenkast bort har de Tynnered och V.Frölunda där människor lever i en helt annan värld.

Hade de inte bjudit in alibin som Tusse och pratat låtsas-göteborska så hade det lika gärna kunnat spelats in i nån apartheidstat på 60-talet.

Var ligger hans kåk? Ser inte ut att vara för vanligt folk precis. Undra hur mycket som är sponsrat på festen?!? Patetisk tillställning.
Citera
2022-06-12, 23:58
Medlem
picapicans avatar
Snacka om stelt, krystat och förutsägbart. Arvingarna kan hålla sig till sången, passar inte alls som programledare. Casper är lika dålig i Bingolottos sommarupplaga, som han leder ihop med Agneta Sjödin.

Sång, matlagning och lek/tävlingar i strålande sommarväder, det är så myspysigt så man mår illa.
Citera
2022-06-13, 10:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Aftonbladet recenserar:

Citat:
Vad i hela friden är det som händer på Lassemans altan?

Citat:
”Hallå Glenn!” var det första man hörde.

Man gjorde rätt i att ana oråd.

TV4:s göteborgska sommarprogram ”Arvingarnas sommar – fest på Lassemans altan” är helt hysteriskt.
Citat:
Vi kan kalla den ”Arvingarnas sommar – forcerad fest på en altan som Lasseman brukade äga innan han sålde sitt hus för en galen summa och skrattade ihjäl sig på vägen till banken”.

Det handlar alltså om Arvingarnas sommarprogram i TV4, som går ut på att Arvingarna och diverse kända gäster uppträder och tokar till det.

Skådeplatsen är en vrålvilla i tre våningar, med pool och väl tilltagen altan, i Långedrag på västkusten.

Ett modernt lyxbygge möter klassisk svensk skärgårdsidyll alltså. Så långt lagom eggande västkustporr.

Problemet är bara: precis allting annat.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ns-altan-i-tv4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in