2022-05-22, 20:48
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21512
Puuuh! Kikade på trailern på youtube. Janne Josefsson dök, givetvis, upp också. Jag klarar mig rätt bra utan det här måste jag säga.
Näe, det där hoppar man gladeligen. De var väl inte med i mello den här säsongen så något måste det ju bli.
Citera
2022-05-22, 21:51
Medlem
Såklart var det läspande irrelevanta äcklet med ett kattnamn inbjudet och fick massa tid i rutan. 🤢🤮

Varför???
Citera
2022-05-22, 22:45
Medlem
Abelssuns avatar
Dessa jävla kändisprogram hela tiden: Reneés brygga, Tildes rosa soffa, Hellenius hörna o.s.v. Får de aldrig nog av sig själva? Vem orkar se kändisar tävla i pilkastning på Arvingarnas altan eller se Tusse fånga krabbor? Vuxna människor som leker...o så denna Casper, han är ju bara för mycket, liksom Glenn Hysén. Lägg därtill Sofia från Sveriges Mästerkock i köket, suck!

Casper var tidigare ikväll gäst i Bingolotto hos Lotta Engberg och promotade sitt eget program. I sommar ska han leda Bingolottos sommarkväll med Agneta Sjödin. Klubben för inbördes beundran!
Citera
2022-05-22, 22:53
Medlem
Enblandandras avatar
Jädra goa gubbar o å gummor som käckt hoppar i poolen med kläderna på och diskuterar ostron - äta eller inte äta. Hej Alice i Underlandet, är detta något galet jag har drömt eller har jag sett det på tv?
Citera
2022-05-23, 00:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceStone
Såklart var det läspande irrelevanta äcklet med ett kattnamn inbjudet och fick massa tid i rutan. 🤢🤮

Varför???
vem?
Citera
2022-05-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
vem?

Öh Tusse?
Citera
2022-05-23, 09:22
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Kommer Lasseman bjuda in några svärjevänner tro? Hade varit intressant med Gustaf Kasselstrand och Björn Söder i ett sånt här mysprogram. Och om det är det goa gubbar som gäller så kan de ju ta med den ökända tangentbordsextremisten Jörgen Fogelklou.

Men det mest vågade alternativet vore förstås att bjuda in självaste Rasmus Paludan till altanen.
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-05-23 kl. 09:29.
Citera
2022-05-23, 12:32
Medlem
redbull72s avatar
Enbart pga det fruktansvärda LASEEMAAAANS ALTAAAAAAAAAAN i reklamen för programmet kommer jag inte att se en sekund även om dom skulle utlova gyttjebrottning mellan Annie lööf o Ebba Bush Torbjörn
Citera
2022-05-23, 12:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Kommer Lasseman bjuda in några svärjevänner tro? Hade varit intressant med Gustaf Kasselstrand och Björn Söder i ett sånt här mysprogram. Och om det är det goa gubbar som gäller så kan de ju ta med den ökända tangentbordsextremisten Jörgen Fogelklou.

Men det mest vågade alternativet vore förstås att bjuda in självaste Rasmus Paludan till altanen.
Paludan hade varit klockrent! Då kan han elda upp koranen samtidigt som Casper kompar på basen och drar Göteborgsvitsar.
Citera
2022-05-26, 10:18
Medlem
Gillade lillasysters framträdande. Riktigt bra. Ser fram emot Clara Klingenström senare i sommar.

Sen gillade jag även Arvingarnas sommarlåt jag går runt i solen.
https://www.youtube.com/watch?v=5lVqOAa76mA
Citera
2022-05-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Gillade lillasysters framträdande. Riktigt bra.

https://www.tv4.se/klipp/va/13766706...mfor-pretender

"Pretender" med Lillasyster.
Citera
2022-05-26, 13:17
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Gillade lillasysters framträdande. Riktigt bra. Ser fram emot Clara Klingenström senare i sommar.

Sen gillade jag även Arvingarnas sommarlåt jag går runt i solen.
https://www.youtube.com/watch?v=5lVqOAa76mA

Citat:
Ursprungligen postat av longlivetheking
https://www.tv4.se/klipp/va/13766706...mfor-pretender

"Pretender" med Lillasyster.
Liten syster som krystar ur sig stora skitkorvar. Det löjligaste bandet någonsin. Fy fan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in