Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Ber dig vnligt att inte sprida falska rykten och osanning p forumet..
Mycket av det du skrivit r det tvrtom som gller..
Den raka motsatsen r sanningen av det du beskriver, varfr gr du detta?
Jag fr mina data frn vl kontrollerade officiella kllor till skillnad frn andra som spelar fantasibasket och r vrldsmstare utan att ngon annan vet om det eller hller med om det.
Jag r helt fr din rtt att tro vad du vill, men vill inte att du hvdar det som sanning nr du inte kan bevisa ens det minsta av vad du pstr.
Mediums kunsksper r nstan alltid minst fjrdehands hrsgen (eller ihopklippta sensationsprogram p TV dr man spelar in flera dagar och klipper ned det till en hanterbar 40-minutersklump dr hlften r upprepningar) och hller man upp dem under lampan s frsvinner de lika fort som de andar de pstr sig kommunicera med.
Det sagt s tror skert de sjlva p sin frmga, tminstone i brjan. De inser inte frst att deras tekniker r cold reading och luftigt luddiga uttalanden.
Jag vill bara facilitera tergngen till "normalt" ifrgasttande tnkande genom att erbjuda en ltt utmaning dr man faktiskt har mjlighet att fuska sig till en hel del data, tillrckligt fr att initialt imponera p mig iaf. Men icke. Ingen har klarat ens det.
Medium finns inte. Magi fungerar inte.
Jag beklagar.