Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Ber dig vänligt att inte sprida falska rykten och osanning på forumet..
Mycket av det du skrivit är det tvärtom som gäller..
Den raka motsatsen är sanningen av det du beskriver, varför gör du detta?
Jag får mina data från väl kontrollerade officiella källor till skillnad från andra som spelar fantasibasket och är världsmästare utan att någon annan vet om det eller håller med om det.
Jag är helt för din rätt att tro vad du vill, men vill inte att du hävdar det som sanning när du inte kan bevisa ens det minsta av vad du påstår.
Mediums kunsksper är nästan alltid minst fjärdehands hörsägen (eller ihopklippta sensationsprogram på TV där man spelar in flera dagar och klipper ned det till en hanterbar 40-minutersklump där hälften är upprepningar) och håller man upp dem under lampan så försvinner de lika fort som de andar de påstår sig kommunicera med.
Det sagt så tror säkert de själva på sin förmåga, åtminstone i början. De inser inte först att deras tekniker är cold reading och luftigt luddiga uttalanden.
Jag vill bara facilitera återgången till "normalt" ifrågasättande tänkande genom att erbjuda en lätt utmaning där man faktiskt har möjlighet att fuska sig till en hel del data, tillräckligt för att initialt imponera på mig iaf. Men icke. Ingen har klarat ens det.
Medium finns inte. Magi fungerar inte.
Jag beklagar.