2022-05-21, 19:39
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Måste erkänna att det känns trevligt när en mysig halvpervers tjej slickar mitt vältvättade anus vid sex. Dock verkar det som att det alltid dröjer några veckor in i relationen innan det blir tal om att få denna delikata behandling, vilket grämer mig emellanåt.

Hur är det med er andra - brukar ni få ett smaskigt rimjob av era ragg redan första dejten?
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-05-21 kl. 19:43.
Citera
2022-05-21, 19:53
Medlem
Tor7s avatar
Om det är vanligt kan inte ett svar förtälla. Då må du samla din data och redovisa i ett diagram. Jag har haft många tillfälliga partners och det är ej vanligt. Uppskattningsvis ca. 5% har slickat röv. Ca. 95% av dem älskar att få sitt eget rövhål sanerat. Skulle tro att fler än 5% diggar att tungknulla ett mansanus, men att de måste känna sig lite mer bekväma än en första knulldejt.
Citera
2022-05-21, 19:58
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Måste erkänna att det känns trevligt när en mysig halvpervers tjej slickar mitt vältvättade anus vid sex. Dock verkar det som att det alltid dröjer några veckor in i relationen innan det blir tal om att få denna delikata behandling, vilket grämer mig emellanåt.

Hur är det med er andra - brukar ni få ett smaskigt rimjob av era ragg redan första dejten?

Enda området jag bekänner mig som hycklare, jag ger inte gärna, men tar gärna emot.
Har dock aldrig hänt på dejter, utan enbart i mitt nuvarande förhållande.
Citera
2022-05-21, 20:01
Medlem
Skulle lätt kunna göra det. Asså är killen tvättad och gjort rent ordentligt och han säger att han vill ha det, why not? Men svårt att veta bara sådär om han inte säger något …. Men jag skulle kunna och jag är tjej heheheh
Citera
2022-05-21, 20:01
Medlem
Aldrig gjort det på första dejten eller någon dejt överhuvudtaget. Känns motbjudande. Men om du börjar med att göra det på tjejen kanske hon gör samma tillbaka.
Citera
2022-05-21, 20:12
Medlem
Emellies avatar
Första dejten? Skulle inte tro att det är vanligt, nej.
Citera
2022-05-21, 20:34
Medlem
Det är viktigt när man träffar någon första gången att inte göra någonting helt utanför normen, har sabbat det själv vid minst 2 tillfällen igenom att stoppa in en finger i bajjan, man märker responsen direkt, skulle vänta tills minst 3e träffen innan man kör rimjobs eller golden showers.
Citera
2022-05-22, 01:35
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Enda området jag bekänner mig som hycklare, jag ger inte gärna, men tar gärna emot.
Har dock aldrig hänt på dejter, utan enbart i mitt nuvarande förhållande.
I en heterosexuell relation så är det väl ändå så det ska vara, mannen ger och kvinnan tar emot. Det finns vissa män som säger att få ta emot ett rimjob är det bästa som finns. Jag vet inte riktigt om dom bara skådespelar eller om dessa män faktiskt inte insett ännu att dom faktiskt är bisexuella.
Citera
2022-05-22, 09:43
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
I en heterosexuell relation så är det väl ändå så det ska vara, mannen ger och kvinnan tar emot. Det finns vissa män som säger att få ta emot ett rimjob är det bästa som finns. Jag vet inte riktigt om dom bara skådespelar eller om dessa män faktiskt inte insett ännu att dom faktiskt är bisexuella.

Man ger o man tar!
Citera
2022-05-22, 09:50
Medlem
Inte på första dejten . Ja rimjobb är så jävla härligt att få . Suger kuk och slickar anus växelvis det är livsnjutning det och få avsluta med kaskad i fejjan . Då mår jag prima
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in