• 1
  • 2
2006-06-25, 18:46
Medlem
Har ni killar samma problem som jag har efter sex. När det gått för en och man måste gå och pissa så måste man sitta och trycka riktigt länge innan det kommer nåt. Är det ett vanligt problem? vad beror det på?

//Andy
Citera
2006-06-25, 18:47
Bannlyst
vilket smidigt sätt att skriva JAG HAR ÄNTLIGEN BLIVIT AV MED OSKULDEN
Citera
2006-06-25, 18:51
Medlem
Carthacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdamn

Vilket smidigt sätt att bevisa att man är dum i huvudet.

On T:
Ja, det är svårt att pissa direkt efter.
Citera
2006-06-25, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdamn

Avundsjuk?

//Andy
Citera
2006-06-25, 18:57
Bannlyst
Då jag är erkänd Dr inom onani så kan jag nästan vara säker på att det öigger massa sarra kvar i röret som är tjock, som hindrar pisset att komma fram, som du säkert märkt så när du väl pissar och titar ner i toan, så kandu se sarre restan flytta runt
Citera
2006-06-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 040ACAB
Då jag är erkänd Dr inom onani så kan jag nästan vara säker på att det öigger massa sarra kvar i röret som är tjock, som hindrar pisset att komma fram, som du säkert märkt så när du väl pissar och titar ner i toan, så kandu se sarre restan flytta runt

hmm...aldrig tittat ner i toan vad jag kommer ihåg. Tror att jag måste knulla lite och undersöka sanningen i det här...

//Andy
Citera
2006-06-25, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andy_USA
Avundsjuk?

//Andy
ja
Citera
2006-06-25, 19:11
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 040ACAB

Haha!

Om jag inte minns fel så beror det på att det är olika "rör" som används, kisset o säden kommer inte från samma ställe (dah..), och när man sexar så stängs kissfunktionen av för att man inte ska råka kissa tjejen i livmodern, ungefär. Och sedan verkar det ta ett litet tag att ställa tillbaks igen.
Citera
2006-06-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Haha!

Om jag inte minns fel så beror det på att det är olika "rör" som används, kisset o säden kommer inte från samma ställe (dah..), och när man sexar så stängs kissfunktionen av för att man inte ska råka kissa tjejen i livmodern, ungefär. Och sedan verkar det ta ett litet tag att ställa tillbaks igen.

Intressant teori som verkar logiskt. Sen när du nämner det där om två hål så ja när man kollat hur der ser ut där nere så verkar det finnas två av dom

//Andy
Citera
2006-06-25, 19:23
Medlem
grens avatar
Jag tror det handlar om att svällkropparna täpper till urinledaren när penisen är eregerad. Efter sex så har inte din penis krympt till sitt vanliga tillstånd och svällkörtlarna täpper fortfarande till urinledaren. Det du försöker göra då är att trycka ut en normal mängd urin genom ett "för litet" hål, en flaskhals helt enkelt. Försökt kontrollera trycket så märker du att det inte gör lika ont.
Citera
2006-06-25, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Jag tror det handlar om att svällkropparna täpper till urinledaren när penisen är eregerad. Efter sex så har inte din penis krympt till sitt vanliga tillstånd och svällkörtlarna täpper fortfarande till urinledaren. Det du försöker göra då är att trycka ut en normal mängd urin genom ett "för litet" hål, en flaskhals helt enkelt. Försökt kontrollera trycket så märker du att det inte gör lika ont.

Också en intressant teori. Lite kopplat till Un Perros inlägg ovan då detta fenomen med svällkropparna förhindrar ju killen att pissa i tjejens mutta...

//Andy
Citera
2006-06-25, 19:47
Medlem
Jakob den Oudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Haha!

När mannen får sin sädesuttömning så sluts en ringmuskel längst in i urinröret så att sädesvätskan inte kommer upp i urinblåsan. Det är därför man har svårt att urinera genom en erigerad penis. Den känslan kan finnas kvar en liten stund efteråt. Men har man problem med att urinera, särskilt om mannen är över 40, ska han undersöka sin prostata.

Från Ab.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in