2024-08-18, 10:01
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Paranormal kan du inte höra när spöket viskar ditt namn, riktigt paranormalt så vet då om att det är på riktigt som om hemliga myndigheter övervakar mig.

Där har vi det. Paranoid Psykos.
Case closed på herr 2000.

Vad fan skulle "hemliga myndigheter" övervaka någon som dig för? Gå till vården och acceptera att de mest kastar mediciner på dig. Du skulle verkligen behöva det. På riktigt!
2024-08-18, 14:42
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Där har vi det. Paranoid Psykos.
Case closed på herr 2000.

Vad fan skulle "hemliga myndigheter" övervaka någon som dig för? Gå till vården och acceptera att de mest kastar mediciner på dig. Du skulle verkligen behöva det. På riktigt!

Det är ingen fara med mig, lite oroad över ifall du behandlar alla likadant som du misstror?

Kanske skulle ta mitt råd och stänga munnen?
2024-08-18, 14:56
Avstängd
TwoThousands avatar
Djupt involverad för anländer till spökhuset och spöket presenterar sig för mig vid dörren.
Har haft svårt att bli av med besökare för att den som en gång bevittnat ett heligt helgon.

Vilken springa runt och känna av huset det är bäst för spöke att närma sig mig först av allt.
2024-08-18, 17:08
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det har gått lite till överstyr milt sagt, medium ska nöja sig med husrum mat o resekostnader som reglerna alltid har varit sedan urminnes tider.

Ifall jag fick betalt per sittning/timme hade varit rikemannen idag.

Här har du en vettig poäng!

För väldigt sorgligt, med alla de Självutnämnda Medium, som enbart vill tjäna pengar på efterlevandes sorg.
2024-08-18, 20:37
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
som enbart vill tjäna pengar på efterlevandes sorg.

Det gör väl inget medium? Vi får ju kontakt med anhöriga som bekräftas varenda gång.
2024-08-18, 21:22
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det gör väl inget medium? Vi får ju kontakt med anhöriga som bekräftas varenda gång.

Nu syftade jag inte på dig, utan på alla de som bara vill tjäna pengar på att folk vill ha kontakt med sina bortgångna.
2024-08-19, 03:00
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Nu syftade jag inte på dig, utan på alla de som bara vill tjäna pengar på att folk vill ha kontakt med sina bortgångna.

Ja verkligen, vill inte prata om motståndare sidan men dom håller på och låtsas för att komma åt rikedomar det är ett välkänt fenomen tyvärr.

Ifall jag skulle fått betalt för livet med paranormal aktivitet hade varit rik vid detta laget.
2024-08-19, 11:51
Medlem
Citat:

Nej, inget medium har någonsin fått kontakt med någon avliden anhörig. Det är bara fantasier och lurendrejerier de som kallar sig medium håller på med.
2024-08-19, 14:13
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:

Ifall jag skulle fått betalt för livet med paranormal aktivitet hade varit rik vid detta laget.

Det räcker med att du kan bevisa minsta spår av paranormal förmåga vilket torde vara pissenkelt eftersom du enligt egen utsago inte kan komma till tröskeln till ett hus innan andarna kastar sig över dig och pratar skit.

I Sverige finns det någonstans runt 10 stiftelser du kan bevisa din förmåga för. Du blir miljonär redan där ju.
Sedan torde den vetenskapliga världen ta notis, du blir anställd, avlönad och anammad direkt, vilket innebär mer pengar.
Så kan du sedan mjölka de hundratal stiftelser i Europa som erbjuder samma sak, varpå du slutar din turné på andra sidan (!) Atlanten där de stora pengarna finns.

Gör den första bara så är de andra lättplockade. Förmodligen behöver du inte ens testas vidare när du redan bevisat det paranormalas existens utan det är bara åka och pungslå de nedriga skeptikerasen på deras surt förvärvade slantar!

Vid det laget torde du närma dig ett hundratal miljoner bara i stiftelsepengar. Fränt va!?
Då kan du köpa Flashback och sparka ut alla ovärdiga härifrån. Himmelriket för dig ju!

Vad väntar du på?
2024-08-19, 16:08
Avstängd
TwoThousands avatar
Väldigt många var emot mig för sättet kommunicerar med deras bortgångna släktingar innan själv återuppstår och blir till ett spöke svär på upprättelse för ett förtryckt folkslag.

När rensade spökhuset lita på att det blev utan spöke i närheten.
Blev välsignad av Kristus så lita på att det är gudomlig aktivitet.
Folk sitter fortfarande mottaglig och kommunicerar med spöken.
2024-08-19, 20:05
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Jag hör röster och har försökt prata med min mormor som gick bort inte alltför länge sen och fick svar som uppģav saker relaterade till henne och vår relation, av hennes röst

Det är detta jag vill höra mer Om här🙏💙

För kanske är man ej så ” galen” ändå?
2024-08-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Jag hör röster och har försökt prata med min mormor som gick bort inte alltför länge sen och fick svar som uppģav saker relaterade till henne och vår relation, av hennes röst

Ja fantasier kan såklart vara starka ibland

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in