• 5
  • 6
2022-05-28, 09:43
Medlem
Kulikulikulikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Finns verkligen så äckliga människor? Fyfan.
Att det existerar är väl knappast en nyhet eller!?! Att det är så i detta fallet är det inget som pekat på så visa lite jävla respekt för närmast sörjande.
Citera
2022-05-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulikulikulikul
Att det existerar är väl knappast en nyhet eller!?! Att det är så i detta fallet är det inget som pekat på så visa lite jävla respekt för närmast sörjande.

Nja, tänkte att det är främst i filmer sådant finns men tyvärr verkar det ju inte vara så, sjuk värld vi lever i.

Ja alltså det var inte jag som antog sådant så du citerar fel människa.

RIP hursomhelst.
Citera
2022-05-30, 16:38
Medlem
Nu meddelar polisen att inget framkommit som pekar mot brott som orsak till dödsfallen.
Citera
2022-05-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Varför skulle det inte kunna vara det?! Slöddret är mobilt och förövrigt finns det väl inte en håla på över 500 pers som är "kulturbefriade" och hvb-hem och liknande brukar ju vara populärt och billigt att slänga ut på landsbygden..

Enligt Polisen inget brott bakom dödsfallen. Told you so, men för all del, behåll du ditt snäva synsätt.
Citera
2022-05-31, 21:02
Medlem
KevinPopovs avatar
Så här ligger det till, Sonj@ och B€rt €riksson hittades döda i hallen precis innanför ytterdörren! Trappan till övervåningen ligger precis till höger bakom ytterdörren. Sonj@ var mer eller mindre blind (kraftigt synskadad) hon har troligen ramlat ned för trappan som lett till hennes död och intill henne låg maken B€rt med en telefon intill sig, han har troligen fått en infarkt av händelsen, det är där som deras son fann dem.
Citera
2022-05-31, 21:20
Medlem
kungenslillapigas avatar
[quote=KevinPopov|80433964]Så här ligger det till, Sonj@ och B€rt €riksson hittades döda i hallen precis innanför ytterdörren! Trappan till övervåningen ligger precis till höger bakom ytterdörren. Sonj@ var mer eller mindre blind (kraftigt synskadad) hon har troligen ramlat ned för trappan som lett till hennes död och intill henne låg maken B€rt med en telefon intill sig, han har troligen fått en infarkt av händelsen, det är där som deras son fann dem.[/QUOTE
Så otroligt tragiskt. Hoppas att förloppet gick snabbt iaf.
VIF
Citera
2022-06-02, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urna
Ingen aning. Personen som berättade detta för mig är inte någon jag har speciellt mycket kontakt med men efter att ha sett nyheten var jag tvungen att fråga hen eftersom jag vet att denne har kolla på packet som lever i denna avsides håla.

Det jag skrivit är all den information jag fått, om den stämmer eller ej har jag ingen aning om och jag bryr mig inte heller för den delen.
Det är troll som du som förstör trådar.
Vore klädsamt om du kunde beklaga att du postat medvetet falska uppgifter och försökt lägga ansvaret på en "person som berättade för dig om en pundare".
Uselt av dig.
Citera
2025-06-02, 18:41
Medlem
Är det någon som vet hur det gick till egentligen med denna sorgliga händelsen? Tänkte att så pass lång tid gått nu, kanske någon fått veta vad som hände det gamla stackars paret?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in