Citat:
Ursprungligen postat av
barreh90
Haha va tråkigt att man öppnade 500k paketet och EA hade gjort bort sig.
Nu kommer man få ett nytt paket. Haha
Bra EA !!
och radar-buggen på ps har de inte fixat på 3 månader. får ofta börja andra halvlek utan radar och slå passar i blindo
timed finishing disablar jag varje gång jag märker att det är på, men det kostar ett givet mål varje gång, strumprullare när man ville ha ett lågt skott
och vad fan är ens autoshot? det ska göra så att spelaren automatiskt bara skjuter när man får bollen på point blank range och inte hinner reagera själv, men det har mina spelare aldrig gjort
fan vad jag hatar champs. läste någon härinne som skrev att det var mest casual mode i år. så fan heller. fick grinda mig till 11 segrar innan jag inte pallade mer, och ville öppna rewards... ut kommer jävla Rodri och 6 84or att välja på... förstör hela helgen att känna att man måste spela de där matcherna, när man vet att det kommer bli så många matcher där man bara vill mörda någon efteråt, och sen bara piss i rewards, inte ens nära användbart eller ett specialkort
och delayen var inte nådig. säkert värsta helgen att spela på, men jag kan inte sitta kl 3 på natten som folk tycker verkar vara bästa tiden att spela på
hyfsat aggro när man har öppet mål, har tryckt på knappen men spelarjäveln skjuter inte. på kontringen han får försöker han passa den men siktar fel (pga delay) och slår den snett framåt, istället för att ta den lämnar min målvakt retur rakt ut till messi och förlust. helt ospelbart
sen möter man massa fittor som håller på med rainbow flicks och flicka upp den under löpning. och vad värre är, det funkar. jag läser den, jag ställer mittbacken rakt där rainbow flicken ska landa, ändå får han med sig bollen och friläge.
enda bra som händer är när man ska möta folk som flyttar målvakten, lämnar första stolpen helt fri och det bara är att skjuta in den