2022-05-19, 17:33
Medlem
Så fick biljetterna och de är äkta samt sidan har högt betyg på trust pilot.
Köpte även av verifierad säljare som gick ut med namn och bild.

Den enda oron jag har är vilket system de har för att stoppa säljaren för att själv gå på konserten.

Biljetterna är äkta men hur ska dom kunna stoppa han från att ha pdferna och sedan hänga på låset och ta sig in före oss ?

Eller tom sälja till fler på andra sidor
Citera
2022-05-19, 18:01
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Det går inte. Man måste förlita sig på säljarens goda vilja när man köper i andra hand.
Citera
2022-05-26, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban

Den enda oron jag har är vilket system de har för att stoppa säljaren för att själv gå på konserten.

Biljetterna är äkta men hur ska dom kunna stoppa han från att ha pdferna och sedan hänga på låset och ta sig in före oss ?

Görs inte qr koden om satt den du köpt via ticketswap är helt unik ifrån den första originalet? Har sålt och köpt via ticketswap 2 gånger aldrig varit något problem bästa sidan för anda hands marknaden
Citera
2023-08-09, 15:12
Medlem
Force-Walkers avatar
Lite sugen på WOW imorgon.

Görs biljetterna för säljaren obrukbara genom Ticketswap? Eller kan säljaren kränga på flera olika sidor så man blir blåst?
Citera
2023-08-11, 09:33
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorban

Handlat mycket biljetter på Ticketswap och aldrig varit något problem, så jag hade varit lugn.
Citera
2023-08-30, 21:21
Medlem
Dödar inte ticketswap den gamla biljetten? De säljer bara vad jag förstår det biljetter där de har möjligheten att döda den gamla biljetten

Har gjort en 10 transaktioner på ticketswapnutan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in