• 1
  • 2
2022-05-18, 22:35
Medlem
Jag undrar vad gör ”cancel-kändisar” nuförtiden och hur försörjer dom sig? Har dom ”vanliga jobb” borde vara stelt på arbetsplatsen i fikarummet.

Tillexempel:
And*rs Öfverg*rd
Mart*n Tim*ll
So*an Is*ail
Fred*ik Virt*nen
M.m.
Citera
2022-05-18, 22:37
Medlem
dragon31s avatar
har alltid undrat detta med
Citera
2022-05-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragon31
har alltid undrat detta med

Ända e Palo som försöker laga mat hemma hos folk och youtube videos utan visningar men roliga om någon som knegar vanligt
Citera
2022-05-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Jag undrar vad gör ”cancel-kändisar” nuförtiden och hur försörjer dom sig? Har dom ”vanliga jobb” borde vara stelt på arbetsplatsen i fikarummet.

Tillexempel:
And*rs Öfverg*rd
Mart*n Tim*ll
So*an Is*ail
Fred*ik Virt*nen
M.m.

Om de inte är spelmissbrukare eller liknande borde de ha gott om stålars. Kanske är det behovet av att stå i centrum som blir mest lidande för dem?
Citera
2022-05-18, 23:36
Medlem
De är väl inga problem gör dem att överleva. De bör väl ha pengar nog på banken. Är väl lediga och dricker bärs kanske.
Soran deltog väl i en dokumentär och försökte köra nytt samhällsgodkänt material. Verkade lite tunt tyckte jag och framförallt var det ju inte roligt vilket blir lite tokigt när man är komiker
Citera
2022-05-19, 08:18
Medlem
TheGretaResets avatar
Virtanen skriver i alla fall böcker. Lever antagligen även på frun. Böcker säljer inget vidare.
Citera
2022-05-19, 08:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ända e Palo som försöker laga mat hemma hos folk och youtube videos utan visningar men roliga om någon som knegar vanligt

Om Paolo står det ju rätt mycket i hans egen tråd.
Citera
2022-05-19, 10:57
Medlem
massuppfittarens avatar
Soran lägger pussel dagarna i ända.
Citera
2022-05-19, 11:00
En amerikansk kändis Kevin spacey verkar börja få jobb igen.

Släpptes nyligen en kroatiskt film han var med i och har 4 på g

Johnny depp beroende på hur den nuvarande rättegången går. Har för mig att han fortfarande är knuten till ett parfym företag . Men möjligtvis att filmrollerna börjar komma igen efter denna rättegångsprocess är avklarad.
Citera
2022-05-19, 11:14
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Martin Timell hade jag nästan glömt bort. Tror ni han kommer tillbaka, han var väl rätt charmig ändå? Tror inte han har något vanligt kneg, utan det är tv-jobb eller inget som gäller för honom. Enligt wikipedia fick han 9 miljoner(!) från TV4 efter att ha stämt dom(Martin blev ju friad från allt i rätten, medan tv4 "dömde" honom hårt, vilket de fick betala saftigt för efteråt - förlorat arvode, sveda och värk, etcetera).

Minns knappt vad det var han gjorde? Stoppade han upp ett finger i fittan på Lulu Carter i en badtunna för typ 15 år sedan, eller hur var det?
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-05-19 kl. 11:22.
Citera
2022-05-19, 11:22
Medlem
Citat:

Tillexempel:
And*rs Öfverg*rd
Mart*n Tim*ll
So*an Is*ail
Fred*ik Virt*nen
M.m.

AÖ driver en byggfirma som han gjorde även innan arga snickaren
Citera
2022-05-20, 18:45
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
AÖ driver en byggfirma som han gjorde även innan arga snickaren

Anders är ju programledare för Robinson?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in