2026-07-26, 18:56
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Idag tror jag dock att dom kommer att misslyckas, alternativt komma i sista sekund. Leverans mellan 17-22 som alltid, men står fortfarande som förbereds. Vi får se.
Ironiskt nog så rullade mitt paket iväg typ 10 minuter efter att jag skrev det här.
Citera
Igår, 18:28
Medlem
Är det överhuvudtaget någon som är nöjd med Airmee !? Jag har läst deras recensioner och dom är uteslutande usla. Jag har inte sett ett enda positivt uttalande om Airmee. Nu har jag gjort en beställning och leverantören är Airmee och nu undrar jag om jag gjort ett stor jävla misstag.
Citera
Igår, 18:36
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieWaffles
Airmee funkar ju hur bra som helst, TS får väl gå till lokala posten om det inte passar med hemleverans?
Instämmer. Dom talar mycket bättre Svenska än ombuden från DHL och UPS. Airmee brukar också ringa innan dom kommer, vilket underlättar otroligt om man är på språng.
Citera
Igår, 20:25
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Är det överhuvudtaget någon som är nöjd med Airmee !? Jag har läst deras recensioner och dom är uteslutande usla. Jag har inte sett ett enda positivt uttalande om Airmee. Nu har jag gjort en beställning och leverantören är Airmee och nu undrar jag om jag gjort ett stor jävla misstag.
På det stora hela är jag nöjd ja.

En del av oss är ju så gamla att vi minns när det kunde ta 3-10 arbetsdagar att köpa något på distans. Och då kom det inte ens hem utan man fick ge sig iväg till ett postkontor med dåliga öppettider.

Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in