Nu får jag nog rätta dig lite här. Jag skriver bl.a (för er som inte följt tråden)
1. Jag kan ju regga mig 10 000 gånger om jag vill då blir det 10 000 olika "användare". "Användare" är ingen "person"" utan är ett "alias" enligt uppgifterna som dom har. Användaren är alias ELLER mailen!
- Varje användare får nyttja erbjudandet en gång. Då kan jag nyttja erbjudandet 10 000 gånger på dessa 10 000 konton om jag vill fast bara en gång per användare.
2. Jag kan välja att ta bort kontot, och ta bort mitt kort och regga mig nästa gång en kampanj erbjuds. Jag är då inte en tidigare användare om jag använder en annan mail (det är ingen personuppgift som du vill få det till).
Så tolkar jag licensen. Det finns ingen spärr för detta heller. Hör med spotify så får du gärna återkomma om du vill.
TS: Garanterar att jag har fel utan att ha läst licens avtalen. Vi får se, har jag fel sǻ anpassar jag mig efter det men jag tror inte på TS version om att detta är
olagligt. Verkligen inte. Jag är rätt övertygad om att jag inte begår ett brott om jag reggar mig flera gånger om och nyttjar ett
nytt erbjudande per gång dvs inte samma, varje erbjudande blir unikt och varje erbjudande innehar ett användarvillkor som inte är detsamma som förra gången.
Dessutom spelar det roll i vilket land man reggar sig i, det baseras på ip addressen. Det som spotify erbjuder är det som gäller. Surfar jag från kina och blir skickad till en spotify.com/cn/ sida så är det DOM som skickar mig dit, då gäller dessa villkor.
Personligen, använder jag inte spotify eller licenser utan bara öppen källkod av just denna anledningen. Men men. jag kan ha fel!
Spotify verifierar inte ens kort uppgifterna i vissa länder, dvs du kan besöka KENYAS site via /us/ via genererade kort uppgifter och få erbjudandet på 10kr istället för 150kr. Det är dom som styr mig dit om jag kör en vpn från .us.. Jag får väl resa vart jag vill och regga mig från vilket land jag vill? TS påstår annat.
Jag förstår heller inte hur det skulle vara olaglgigt att generera mina egna kort för at använda vid registreringen. Det är väl upp till dom att kolla om kortet är äkta eller inte. Jag följer deras licensavtal = inget lagbrott! (detta är dock en annan fråga)
https://fake.creditcard/
Kod:
Welcome to Fake.CreditCard! As the name suggests, it is an online fake credit card numbers generator web application. The card numbers produced is created with the Luhn Algorithm. It is used for testing purposes. It is completely legal, unlimited and free.
Vad säger ni foruments jurister. Är jag helt ute och cyklar och helt nollad om juridik eller får jag regga mig hur många konton jag vill? ? Vad är det jag missar? TS garanterar att jag har fel men kan inte själv garantera vad felet är utan han säger att ni vet bäst. Jag är varken kunnig inom juridiik eller lagar, jag anpassar mig efter licenser och lagar dock och det har jag aldrig påstått att jag är heller för den delen som ni säkert ser.. Vi vänder på det, TS garanterar att jag har fel men vi säger såhär. TS garanterar att han har rätt. Har han det?
Användningsvillkor för Spotify
Spotify Copyright Policy
Spotifys integritetspolicy
Riktlinjer för Spotify-användare
Villkor för Spotify Premium ampanjerbjudande