2006-06-25, 13:43
Medlem
cabbages avatar
Hej.

Vet inte var jag skulle ställa denna frågan riktigt så är det inte passade vore det schysst om någon flyttade den till sin rätta plats.

Beställde pipor för ett par veckorsedan till en total summa av runt 400 sek, fick ett mail hem i inkorgen om hur jag skulle betala osv. och skickade därefter pengarna till deras konto, (kollade även så att jag fått rätt)

Nu har det ännu inte kommit något, jag har skickat mail men ingen svarar och även ringt till dem men där kan man ju bara lämna meddelanden, vilket jag gjort och refererat till mitt ordernummer samt e-mail men ingen hör av sig....

Någon mer som haft problem med dem? och vad kan man göra?

Tråkigt är det i vilket fall...
Citera
2006-06-25, 13:58
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
ND är överhuvudtaget inte särskilt seriöst, men om det är läderlasse som äger shoppen fortfarande så akn du spåra upp honom och göra honom tokig med klagomål över telefon
Citera
2006-06-25, 23:14
Medlem
RayBaKs avatar
jag har beställt ifrån dom också förra veckan, för ca 250kr.. har betalat in på deras konto men inte hört något från dom.
Citera
2006-06-26, 00:18
Bannlyst
jag beställde saker för 400 kr där. men fick inget, valde postförskott, testat att beställa 2 ggr. inget alls
Citera
2006-06-26, 00:31
Medlem
TheRockerss avatar
En kompis beställde därifrån för 3 månader sen.. snart 4 månader. De har inte kommit än. Som tur va betalade han inte i förskott så han förlorade inte pengar på skiten. Jag kan också anmärka att jag beställde från Naturens droger för ett antal år sedan och jag kände inte ett skit på nånting ja beställde därifrån så allt är bara bluff och båg!!!!!
Citera
2006-06-26, 00:34
Medlem
dr_phils avatar
beställde där för flera år sen okså. postförskott som tur var. men efter 4 månader eller mera så fick jag hem en lapp iaf att det hade kommit till posten.. haha hände ingenting av dom kapslarna
Citera
2006-06-26, 00:39
Medlem
Har beställt ett flertal gånger därifrån och fått allt inom 3-4 dagar varje gång.
Och grejjerna har även fungerat så pass bra att jag fått 4-5st på jobbet att börja beställa därifrån.

Detta var väl dock närmare 2 år sen jag handlade "flitigt" där. Deras utsikter kan ju ha försämrats.
Citera
2006-06-26, 00:52
Medlem
vill inte lägga mig i alltför mycket men att mena på att "de och de inte funkade" är inte så lätt att tolka direkt... kan ju ha varit precis vad som helst ni beställt, för oss andra som inte har en aningokm vad det är. allt som finns att köpa ger en inte trippar lr andra märkbara effekter vid rimliga doser - vissa saker är helt enkelt bluff lr iaf nästan...
jag kollade först runt på forumet innan jag beställde nåt och övervägde om det var värt det jag tänkt mig... har iofs en del tveksamma saker hemma som jag fortfarande inte testat men det får stå för min tidigare dumhet.
Citera
2006-06-26, 15:39
Bannlyst
TheRockers> Eh.. Klart de inte kom!! Det e bara förskottbetalning som gäller!!
Har själv bara väntat en vecka o lite till nu, men vi får se vad som händer..
Citera
2006-06-27, 02:11
Medlem
jallaberts avatar
Jag har inte fått det jag beställde förra månaden, har skickat ett par mail och fick svar på sista mailet. Han skrev att han har skickat sakerna, men han ljuger.
Citera
2006-06-27, 02:17
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Har en kompis som väntat i 3 veckor på sina tjubbar. När jag beställt rökverktyg har det dock inte varit några problem snabba leveranser tom men det var ju iof postförskott.
Killen kanske sitter på kåken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in