2022-05-14, 21:43
Medlem
Finns det några riktlinjer?

Man möts ju dagligen av folk som tramsar för att de haft fel osv.. Själv tycker man tramsandet är uppenbart men inget händer.

Så jag funderar också på att börja tramsa om jag har fel, vem vill erkänna man haft fel? Men självklart ska det vara trams som är okej enligt flashback!

Så vad är okej och inte?
Senast redigerad av AbsolutPrada 2022-05-14 kl. 21:45.
Citera
2022-05-14, 22:27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutPrada

Man möts ju dagligen av folk som tramsar för att de haft fel osv.. Själv tycker man tramsandet är uppenbart men inget händer.

Så jag funderar också på att börja tramsa om jag har fel, vem vill erkänna man haft fel? Men självklart ska det vara trams som är okej enligt flashback!

Så vad är okej och inte?

Riktlinjerna är att man ska hålla sig till ämnet i en tråd.
Citera
2022-05-14, 23:25
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:

Så vad är okej och inte?

Så länge man inte är offtopic får man visst tramsa hur mycket man vill. TOM moderatornerna håller ju på med skiten
Citera
2022-05-15, 00:32
Medlem
Citat:

Så vad är okej och inte?
Nej. Det verkar helt godtyckligt på Flashback. Ibland kan trådar trollas sönder en armé av ryska desinformatörer. Ibland blir folk bannade på livstid för att ha varit lite offtopic i en bisats. Var bara försiktig och slicka bajs från rätt anushål när du kan.
Citera
2022-05-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nej. Det verkar helt godtyckligt på Flashback. Ibland kan trådar trollas sönder en armé av ryska desinformatörer. Ibland blir folk bannade på livstid för att ha varit lite offtopic i en bisats. Var bara försiktig och slicka bajs från rätt anushål när du kan.

Ja det känns helt klart som att jag måste testa gränserna med mitt tramsande. En varning är ju inte så farligt!

Typ trappa upp tramsandet tills jag får en varning....
Citera
2022-05-16, 08:39
Medlem
qups avatar
Tramsa på. Det spelar ingen roll om du tramsar eller följer topic. Modererandet sker helt efter tycke och smak hos vissa moderatorer. Många av dem är pålitliga, andra delar ut godtyckliga varningar över en runk. Man ska har tur eller otur. Ens eget agerande är underordnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in