2022-05-13, 13:46
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Där och då var det fantastiskt, ok!
Jag satt och jobbade, glodde på excel och på plötsligt ser jag denna vackra kvinna, med en tröja som låter avslöja hennes nippler, mitt framför mig.
Det var en subtil sex-chock, helt rumsren, och därför så bra. Jag ville, som den gode samarit jag är, dela med mig till alla här på flashback.

Men folk är så illa skadade av allt juckande och nästan-porr på instagram och toktok att de inte kan uppskatta en kvinnas konturer när de ser det. Live, på morgonstudion.

Kyskt och propert? Nejdu, där har du fel. Det var raka motsatsen. Problemet är att du är alla andra är för porrskadade av samtiden att ni inte finger uppskatta livets ljuva ting.

Tycker faktiskt lite synd om er. Tänk vad mycket gladare jag är liksom

Man var ju tvungen att närstudera henne för att ens kunna se bröstvårtorna. Hade aldrig lagt märke till dem på egen hand.

Men okej, jag håller med om att du verkar ha en otrolig förmåga att njuta av de små sakerna här i livet. Och det tänker jag inte ta ifrån dig.
Citera
2022-05-13, 13:48
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Man var ju tvungen att närstudera henne för att ens kunna se bröstvårtorna. Hade aldrig lagt märke till dem på egen hand.

Men okej, jag håller med om att du verkar ha en otrolig förmåga att njuta av de små sakerna här i livet. Och det tänker jag inte ta ifrån dig.

Tack Idumea!
Citera
2022-05-13, 13:52
Medlem
Queenofqueenss avatar
Blir ju ett jävla liv om en man har tighta byxorna och visar paketet men en kvinna ska kunna gå med sina yviga styviga och visa för hela nationen.
Klädsel är också sexuella trakasserier.
Senast redigerad av Queenofqueens 2022-05-13 kl. 13:56.
Citera
2022-05-13, 14:11
Medlem
falconer8s avatar
Posta gärna fler bilder tack.
Citera
2022-05-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Blir ju ett jävla liv om en man har tighta byxorna och visar paketet men en kvinna ska kunna gå med sina yviga styviga och visa för hela nationen.
Klädsel är också sexuella trakasserier.

Då har du inte träffat en bekant till mig som helst ser att alla karlar går omkring i tighta jeans så hon får en innehållsdeklaration.
Hon drömmer sig tillbaks till 70-talet när jeansen var så där slitna framtill så man t o m såg åt vilket håll den hängde.
Senast redigerad av nantes 2022-05-13 kl. 15:08.
Citera
2022-05-13, 15:15
Medlem
Diggar ändå det förklarande topic.

Hade varit roligare om hon va utan tröja.

(.)(.)
Citera
2022-05-13, 19:00
Medlem
Finns ju bröstvårtor över hela internet, varför skulle några väl skymda nyhetsknappar vara något att göra sensation av? Lol
Citera
2022-05-15, 23:25
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Då har du inte träffat en bekant till mig som helst ser att alla karlar går omkring i tighta jeans så hon får en innehållsdeklaration.
Hon drömmer sig tillbaks till 70-talet när jeansen var så där slitna framtill så man t o m såg åt vilket håll den hängde.

Haha, tänker direkt på Rod Stewart som hade så tighta byxor att han fick välja höger eller vänster byxben att lägga ner sin "pellenicklas med anhang". Vi får hoppas det ljuva 70-talets mode kommer tillbaka för männen. Men kvinnorna är bara störiga när dom håller på och går utan BH, sedan meeto stämplar alla som råkar titta åt deras håll när dom provocerar så...Jennifer Aniston envisades också med att gå med en klänning och styva bröstvårtor under, det blir bara drygt....
Citera
2022-05-17, 06:57
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Nu är hon med i svt med en rosa kavaj som döljer nipplerna Samma gröna tröja som senast hon flashade men kavajen skymmer.

https://www.svtplay.se/video/3499859...0-4?id=j4J6Ad4
Citera
2022-05-17, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Nej, det blev en besvikelse.
Nya tag på måndag!

Fan inga nipplar idag heller.. börjar få abstinens nu
Citera
2022-05-17, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Alla är inte arbetslösa parasitrr som du, som sitter hemma kl 10:00 och suger på statens pattar. Så upp med bilder.

Hahah dog av garv!
Citera
2022-05-17, 09:53
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nu är hon med i svt med en rosa kavaj som döljer nipplerna Samma gröna tröja som senast hon flashade men kavajen skymmer.

https://www.svtplay.se/video/3499859...0-4?id=j4J6Ad4

Citat:
Ursprungligen postat av Lilacwine84
Fan inga nipplar idag heller.. börjar få abstinens nu

Ja, för jäkligt!
Hon borde ju fortsätta på den utstakade banan nu tycker man.
Ingen, och då menar jag INGEN, kan ju vara annat än positiv till hennes styva nippler.
Fantastiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in