2023-04-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Är i de staterna det är lika stor mödra och barnadödlighet som i fattiga utvecklngsländer samt väldigt hög andel tonårsföräldrar och även väldigt mycket barn som dör av misshandel och vanvård av föräldrar eller fosterföräldrar eftersom det är dålig koll och uppföljning av barn som hamnar i familjehem

Ja, rätt självklart. Fy fan för hur det ser ut på vissa platser i USA nu...
Citera
2023-04-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Vem hade kunnat tänka sig att något som religiösa stollar förespråkar inte fungerar? Men nu är jag inte för "abstinence-only sex education" som exkluderar preventivmedel.

Precis. Det är därför jag undrar vilka familjepolitiska åtgärder det är det talar om? Har frågat om dessa många gånger nu.
Citera
2023-04-27, 22:25
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
HEKs93 är inte syntetiskt så nu kan vi släppa den diskussionen.

Ah ok, du undviker att svara på alla mina frågor och upprepar något jag redan vet.

Citat:
Aborter är en myt och transrörelsen är en myt...härlig nivå.

Vem har påstått att aborter och transrörelsen är en myt?

Citat:
Ja vi skulle inte döda några bebisar. Så redan där sparar vi 40 miljoner liv om året. Ni har en rätt stor jävla uppförsbacke så du förstår matte och siffror?

Fast ni dödar ju redan bebisar. Kolla tex alla krig.

Citat:
Ja dessa kvinnor skadade. Det är tämligen vida känt att efter 3 aborter oavsett metod så är hon med 90% säkerhet steril.

Så det är först efter en eventuell 3:e abort som kvinnan drabbas av invändiga frätskador?

Citat:
Är du en hora som låter folk komma i dig så är du själva essensen av vad jag pratar om, är du så ansvarslös skall du inte få ha barn.

Ooookeeej.....make sense...... Jävla många horor blir det asså...

Citat:
Vad är en konspiration menar du? Den enda i tråden som presenterar bevis är jag. Ditt jävla svammel är just det svammel. Ditt storhetsvansinne är skrattretande verkligen. Massa konspirationer jag inte tror på big bang, evolutionsteorin, helicentrismen, aliens så det finns mycket trams jag inte tror på.

Du bemöter inget av det jag skriver, undviker mina frågor som pesten, osv. Börjar anklaga män och kvinnor för att vara horor och bebismördare till höger och vänster.

Citat:
Är det gud eller satan som offrar barn? Vem i eugeniksrörelsen var inte satanist menar du? Sanger? Hitler? Att ni är historielösa förändrar givetvis ingenting. Läs på om personerna bakom aborter om du faktiskt är intresserad. Bara idén att börja masslakta bebisar är givetvis ren och skär satanism, det är ett hån mot skapelsen så klart. Vi skiter fullständigt i vem du ligger med, du lyssnar inte, vi skiter i er och kommer aldrig mer att betala en spänn till er. Ni är inte välkomna till oss och ni kommer aldrig att se om. Kommer ni till oss så är det över för er. Det är ni som indoktrinerar barn och vill köra ner er ideologi i halsen på alla inklusive 6 åringar. Sluta projicera ditt kontrollbehov och psykopati på mig är du snäll, det börjar nämligen bli löjligt nu att jag först varje gång måste ta isär vad du tror. Kontrollera världen är vad du och sådana som du brinner för, mig lämnar det nämligen likgiltig så mitt enda krav är låt mig vara.

Gud och Satan är troligen två sidor av samma mynt. Men ska inte gå in i en diskussion om det med en hatisk fanatiker.

Absolut, sålänge ni lämnar kvinnor och män ifred så blir troligen ni lämnade ifred.
Citera
2023-04-28, 03:31
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ah ok, du undviker att svara på alla mina frågor och upprepar något jag redan vet.

Vem har påstått att aborter och transrörelsen är en myt?

Fast ni dödar ju redan bebisar. Kolla tex alla krig.

Så det är först efter en eventuell 3:e abort som kvinnan drabbas av invändiga frätskador?

Ooookeeej.....make sense...... Jävla många horor blir det asså...

Du bemöter inget av det jag skriver, undviker mina frågor som pesten, osv. Börjar anklaga män och kvinnor för att vara horor och bebismördare till höger och vänster.

Gud och Satan är troligen två sidor av samma mynt. Men ska inte gå in i en diskussion om det med en hatisk fanatiker.

Absolut, sålänge ni lämnar kvinnor och män ifred så blir troligen ni lämnade ifred.

Oj vad hände, gav du officiellt upp fegis. Hela din rörelse och allt ni står för är satanism. Att du är okunnig och historielös förändrar ingenting. Så jag frågar igen fegis vem var inte satanist i rörelsen som skapade industriell masslakt av bebisar? Ge mig ett namn istället då eftersom du inte vågar svara på något. Det mördades för övrigt inte ens 40 miljoner bebisar tillsammans under ww1 och ww2 så ni krossar alla världskrigens rekord varje år. Bra gjort. Ni gör det frivilligt och stolt dessutom. Män i krig är fattiga män som inte har något val som regel. Jag håller annars med dig, det ni båda gör är satanism men du försöker skylla alla dina mord med att andra också mördar men jag mördar inte så två fel blir ett rätt är bara en projicering av dig här. Det är du som älskar massdöd och folkmord. Du kan inte sluta försvara det.
Citera
2023-04-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja, rätt självklart. Fy fan för hur det ser ut på vissa platser i USA nu...
Abortmotståndare i usa bryr sig inte ett dugg om hur det blir när människor tvingas föda barn de inte vill ha eller kan ta hand om . Att usa har den högsta mödradödligheten bland utvecklade länder är de helt ointresserade av , bara foster inte aborteras så spelar det ingen roll om kvinnorna dör och lämnar kvar tidigare barn eller om barnet som kommer att födas saknar hjärna eller har andra fosterskador som inte är förenligt med liv.
Abortmotståndare som trycker att det är fel att abortera vid fosterskador fattar inte heller att foster i mitten av graviditet har utvecklat förbindelse till hjärnan som kommer smärta och alltså i livmodern kan känna smärta pga de skador de har
Citera
2023-04-28, 13:20
Medlem
Citat:
Abortmotståndare i usa bryr sig inte ett dugg om hur det blir när människor tvingas föda barn de inte vill ha eller kan ta hand om . Att usa har den högsta mödradödligheten bland utvecklade länder är de helt ointresserade av , bara foster inte aborteras så spelar det ingen roll om kvinnorna dör och lämnar kvar tidigare barn eller om barnet som kommer att födas saknar hjärna eller har andra fosterskador som inte är förenligt med liv.
Abortmotståndare som trycker att det är fel att abortera vid fosterskador fattar inte heller att foster i mitten av graviditet har utvecklat förbindelse till hjärnan som kommer smärta och alltså i livmodern kan känna smärta pga de skador de har

Nä, givetvis inte. Det handlar om kontroll och att bestraffa vad de tycker är dekadent beteende. Kvinnor ska inte knulla med nån annan än sin äkta man och gör hon det ändå så ska hon fan få ta konsekvenserna för det. De skiter såklart fullständigt i några ungars vara- eller icke-vara och förespråkar ofta själva juridisk abort.
Citera
2023-04-28, 15:59
Medlem
Citat:
Nä, givetvis inte. Det handlar om kontroll och att bestraffa vad de tycker är dekadent beteende. Kvinnor ska inte knulla med nån annan än sin äkta man och gör hon det ändå så ska hon fan få ta konsekvenserna för det. De skiter såklart fullständigt i några ungars vara- eller icke-vara och förespråkar ofta själva juridisk abort.
Förespråkas och startas prenatala hospice lite varstans där abort är förbjudet trots att fostret aldrig kommer att överleva förlossning eller bara överleva timmar eller dagar , det tycker abortmotståndare är en bra ide istället för abort , kan ju vara för att hindra kvinnor att försöka göra abort på egenhand när de ska vänta i månader på att föda ett barn som saknar väsentliga delar som hjärna eller lungor
Citera
2023-04-29, 09:24
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Oj vad hände, gav du officiellt upp fegis. Hela din rörelse och allt ni står för är satanism. Att du är okunnig och historielös förändrar ingenting. Så jag frågar igen fegis vem var inte satanist i rörelsen som skapade industriell masslakt av bebisar? Ge mig ett namn istället då eftersom du inte vågar svara på något. Det mördades för övrigt inte ens 40 miljoner bebisar tillsammans under ww1 och ww2 så ni krossar alla världskrigens rekord varje år. Bra gjort. Ni gör det frivilligt och stolt dessutom. Män i krig är fattiga män som inte har något val som regel. Jag håller annars med dig, det ni båda gör är satanism men du försöker skylla alla dina mord med att andra också mördar men jag mördar inte så två fel blir ett rätt är bara en projicering av dig här. Det är du som älskar massdöd och folkmord. Du kan inte sluta försvara det.

Gav upp?

Spelar det någon roll om Hitler var satanist? Ändrar det något?

Spelar det någon roll för de mördade bebisarna tror du om den som mördade dem var kvinnor eller män? Varför denna överfixering vid kvinnliga "bebis"mördare?

De manliga bebeismördarna är fattiga, arbetarklass, medelklass, överklass, bruna, vita, svarta, frivilliga, ofrivilliga. Liksom kvinnorna som aborterar foster.

Jag mördar inte heller. Nej jag älskar inte massdöd och folkmord. Jag är inte satanist.

Grattis, du lyckades undvika ämnet fullständigt och alla frågor och motargument duckade du 100%. Det är en taktik som ni kör ofta med eller hur? Lägger ut en massa rökridåer om satanism med mera så att ni inte behöver svara på några frågor eller bemöta några argument ni är för sjuka/störda/fanatiska för att kunna bemöta.

Well played.
Citera
2023-04-29, 09:40
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Gav upp?

Spelar det någon roll om Hitler var satanist? Ändrar det något?

Spelar det någon roll för de mördade bebisarna tror du om den som mördade dem var kvinnor eller män? Varför denna överfixering vid kvinnliga "bebis"mördare?

De manliga bebeismördarna är fattiga, arbetarklass, medelklass, överklass, bruna, vita, svarta, frivilliga, ofrivilliga. Liksom kvinnorna som aborterar foster.

Jag mördar inte heller. Nej jag älskar inte massdöd och folkmord. Jag är inte satanist.

Grattis, du lyckades undvika ämnet fullständigt och alla frågor och motargument duckade du 100%. Det är en taktik som ni kör ofta med eller hur? Lägger ut en massa rökridåer om satanism med mera så att ni inte behöver svara på några frågor eller bemöta några argument ni är för sjuka/störda/fanatiska för att kunna bemöta.

Well played.

Ja att 100% av människorna som skapade aborter är satanister säger dom flesta en hel del, dig säger det dock ingenting så klart men det handlar mer om att du inte vill erkänna vilka du tillhör. Man kan enkelt göra ett case för att Sanger är brutalt mycket sjukare än Hitler. Sanger hade inte gasats eller varit en av dessa fattiga män i krig likt Hitler men igen detta är rena grekiskan för dig och pärlor för svin och allt...

Var det ett försök till logik? Nej det spelar ingen roll för bebisen vem som mördar den även om så klart bli mördad av sina mamma svider mycket mer än "random person X" men du missar ändå hela jävla poängen. Jag pratar om världskrig och 100 år tillbaka i tiden. Dom sista 12 åren har ni mördat en halv miljard bebisar. Det finns ingen jämförelse att göra. Alla hatar krig, ingen försvarar krig. Ni älskar aborter, ni lever för att försvara mord. Fattiga män tvingas att kriga och rika kvinnor i väst mördar sina bebisar av bekvämlighet. Sluta jämföra dig med folk som faktiskt är utsatta.

Såjasåja. Bli inte sur för att du gav upp.
Citera
2023-04-29, 09:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Förespråkas och startas prenatala hospice lite varstans där abort är förbjudet trots att fostret aldrig kommer att överleva förlossning eller bara överleva timmar eller dagar , det tycker abortmotståndare är en bra ide istället för abort , kan ju vara för att hindra kvinnor att försöka göra abort på egenhand när de ska vänta i månader på att föda ett barn som saknar väsentliga delar som hjärna eller lungor

Vilka är dessa abortmotståndare egentligen? Jag förstår inte hur någon kan vara så in i norden fientliga mot kvinnor och barn. Alla deras tvångstankar kring sex mynnar ut i förtryck, förbud, kontroll, tillbakagång, fattigdom, misär, död, osv.

Majoriteten av abortmotståndarna är troligen hjärntvättade och lågutbildade människor. Men en del måste vara människor med makt och inflytande. Hur har de tänkt sig framtiden? Till exempel i de redan fattiga staterna i USA , hur har de egentligen tänkt sig framtiden? Eller sträcker sig deras framförhållning bara någon vecka framåt. Bara vi förbjuder ditten och datten så kommer allt bli så mycket bättre och jag får komma till himlen/jag räddar en massa förtappade själar så de får komma till himlen.

Eller är det en stadig ström av fattiga/utslagna/missbrukare man vill förse de olika systemen med? Fängelsesystemet (miljardindustri i USA), hålla igång "war on drugs" (också miljardindustri i USA), förse sig själva och varandra med en stadig ström av prostituerade unga killar och tjejer (oönskade och fattiga). Matindustrin och läkemedelsindustrin ska ha kvar sina marknader att fortsätta pumpa in sina giftiga produkter på? Allmänt känt att fattiga äter sämre och är sjukare, dör tidigare.

Troligen mixat med etableringen av katolska sydamerikaner som snart är i majoritet i USA. Katoliker är ju allmänt mot allt vad mänsklig natur står för.
Senast redigerad av Jenny9 2023-04-29 kl. 10:21.
Citera
2023-04-29, 10:08
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja att 100% av människorna som skapade aborter är satanister säger dom flesta en hel del, dig säger det dock ingenting så klart men det handlar mer om att du inte vill erkänna vilka du tillhör. Man kan enkelt göra ett case för att Sanger är brutalt mycket sjukare än Hitler. Sanger hade inte gasats eller varit en av dessa fattiga män i krig likt Hitler men igen detta är rena grekiskan för dig och pärlor för svin och allt...

Jag tycker den svenska abortlagen är bra. Jag är för att kvinnor har tillgång till säkra aborter så att de inte skadas eller dör eller att det föds en massa barn som ingen vill ha eller ta ansvar för. Jag ser aborter som nödvändigt ont eftersom alternativet är mycket värre.

Vem tillhör jag?

Citat:
Var det ett försök till logik? Nej det spelar ingen roll för bebisen vem som mördar den även om så klart bli mördad av sina mamma svider mycket mer än "random person X" men du missar ändå hela jävla poängen. Jag pratar om världskrig och 100 år tillbaka i tiden. Dom sista 12 åren har ni mördat en halv miljard bebisar. Det finns ingen jämförelse att göra. Alla hatar krig, ingen försvarar krig. Ni älskar aborter, ni lever för att försvara mord. Fattiga män tvingas att kriga och rika kvinnor i väst mördar sina bebisar av bekvämlighet. Sluta jämföra dig med folk som faktiskt är utsatta.

Såjasåja. Bli inte sur för att du gav upp.

Så du tror på allvar att foster i vecka 7-9 som blir aborterade är lika medvetna som barn som blir bombade/skjutna/mördade?

Jag älskar inte aborter, jag har inte mördat en halv miljard bebisar, jag försvarar inte mord (tvärtom).

Arméer/terrorister/miliser världen över består av frivilliga, ofrivilliga, fattiga, arbetarklass, medelklass, fanatiker, icke religiösa, svarta, vita, bruna, osv. Precis som kvinnorna som aborterar foster i vecka 7-9.

Väldigt få kvinnor mördar sina barn i väst/öst/syd/nord.

Gav upp?
Senast redigerad av Jenny9 2023-04-29 kl. 10:19.
Citera
2023-04-29, 10:25
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag tycker den svenska abortlagen är bra. Jag är för att kvinnor har tillgång till säkra aborter så att de inte skadas eller dör eller att det föds en massa barn som ingen vill ha eller ta ansvar för.

Vem tillhör jag?

Så du tror på allvar att foster i vecka 7-9 som blir aborterade är lika medvetna som barn som blir bombade/skjutna/mördade?

Jag älskar inte aborter, jag har inte mördat en halv miljard bebisar, jag försvarar inte mord (tvärtom).

Arméer/terrorister/miliser världen över består av frivilliga, ofrivilliga, fattiga, arbetarklass, medelklass, fanatiker, icke religiösa, svarta, vita, bruna, osv. Precis som kvinnorna som aborterar foster i vecka 7-9.

Väldigt få kvinnor mördar sina barn i väst/öst/syd/nord.

Gav upp?

Eugeniksrörelsen. Sanger och alla andra satanister tyckte också lagstifta om att det är ok att offra barn till satan var kanon, ni tänker exakt likadant. Gud är död och kvinnor bestämmer vilka som ska få leva och inte och av vilka sinnessjuka orsaker som helst. Ni älskar det. Försök inte förneka samtidigt som du säger ja stolla.

Hur många minnen har du från att du var 6 månader? Det är liksom det som är hela frågan här, när uppstår liv och får vi själ/medvetande direkt eller kommer det senare.

Sista 12 åren bara. En halv miljard. Man saknar givetvis all moral och empati om man står bakom något sådant.

Ge upp finns inte i mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in