Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
HEKs93 är inte syntetiskt så nu kan vi släppa den diskussionen.
Ah ok, du undviker att svara på alla mina frågor och upprepar något jag redan vet.
Citat:
Aborter är en myt och transrörelsen är en myt...härlig nivå.
Vem har påstått att aborter och transrörelsen är en myt?
Citat:
Ja vi skulle inte döda några bebisar. Så redan där sparar vi 40 miljoner liv om året. Ni har en rätt stor jävla uppförsbacke så du förstår matte och siffror?
Fast ni dödar ju redan bebisar. Kolla tex alla krig.
Citat:
Ja dessa kvinnor skadade. Det är tämligen vida känt att efter 3 aborter oavsett metod så är hon med 90% säkerhet steril.
Så det är först efter en eventuell 3:e abort som kvinnan drabbas av invändiga frätskador?
Citat:
Är du en hora som låter folk komma i dig så är du själva essensen av vad jag pratar om, är du så ansvarslös skall du inte få ha barn.
Ooookeeej.....make sense......

Jävla många horor blir det asså...
Citat:
Vad är en konspiration menar du? Den enda i tråden som presenterar bevis är jag. Ditt jävla svammel är just det svammel. Ditt storhetsvansinne är skrattretande verkligen.

Massa konspirationer jag inte tror på big bang, evolutionsteorin, helicentrismen, aliens så det finns mycket trams jag inte tror på.
Du bemöter inget av det jag skriver, undviker mina frågor som pesten, osv. Börjar anklaga män och kvinnor för att vara horor och bebismördare till höger och vänster.
Citat:
Är det gud eller satan som offrar barn? Vem i eugeniksrörelsen var inte satanist menar du? Sanger? Hitler? Att ni är historielösa förändrar givetvis ingenting. Läs på om personerna bakom aborter om du faktiskt är intresserad. Bara idén att börja masslakta bebisar är givetvis ren och skär satanism, det är ett hån mot skapelsen så klart. Vi skiter fullständigt i vem du ligger med, du lyssnar inte, vi skiter i er och kommer aldrig mer att betala en spänn till er. Ni är inte välkomna till oss och ni kommer aldrig att se om. Kommer ni till oss så är det över för er. Det är ni som indoktrinerar barn och vill köra ner er ideologi i halsen på alla inklusive 6 åringar. Sluta projicera ditt kontrollbehov och psykopati på mig är du snäll, det börjar nämligen bli löjligt nu att jag först varje gång måste ta isär vad du tror. Kontrollera världen är vad du och sådana som du brinner för, mig lämnar det nämligen likgiltig så mitt enda krav är låt mig vara.
Gud och Satan är troligen två sidor av samma mynt. Men ska inte gå in i en diskussion om det med en hatisk fanatiker.
Absolut, sålänge ni lämnar kvinnor och män ifred så blir troligen ni lämnade ifred.