2022-05-09, 11:11
Medlem
Lynnwoods avatar
” Två män i 20-årsåldern har anhållits misstänkta för försök till mord. Duon misstänks ha attackerat en tredje man med ett vasst tillhygge och åsamkat denne flera skador på kroppen.”

Någon som vet mer?
Citera
2022-05-09, 12:28
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnwood
” Två män i 20-årsåldern har anhållits misstänkta för försök till mord. Duon misstänks ha attackerat en tredje man med ett vasst tillhygge och åsamkat denne flera skador på kroppen.”

Någon som vet mer?

Det enda jag vet är att området är Lindesbergs största hyreshusområde och rikt befolkat med människor med annat ursprung än svenskt. Även en del svenskt klientel med "problematik" bor där.
Citera
2022-05-09, 12:45
Medlem
Ahryas avatar
Hagaberg. Många somalier och annat MENA-folk där.
Har en väninna i Lindesberg.
Citera
2022-05-09, 14:21
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Hagaberg. Många somalier och annat MENA-folk där.
Har en väninna i Lindesberg.

Jag var ute på lunchen och gick igenom området/områdena jag tror det handlar om men kunde inte se någon polisavspärrning. Antagligen för sent ute. Vet din väninna mer specifikt var det hände? Kan tänka mig att det var området som är indelat i "gula", "gröna" eller "blåa" området.
Citera
2022-05-09, 22:48
Medlem
Ahryas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag var ute på lunchen och gick igenom området/områdena jag tror det handlar om men kunde inte se någon polisavspärrning. Antagligen för sent ute. Vet din väninna mer specifikt var det hände? Kan tänka mig att det var området som är indelat i "gula", "gröna" eller "blåa" området.

Björkhyttevägen, lite utanför centrum.
Citera
2022-05-10, 05:47
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Björkhyttevägen, lite utanför centrum.

Ja Björkhyttevägen stämmer nog. Det finns ett gult, grönt och blått område på Björkhyttevägen.
Citera
2022-05-19, 08:16
Medlem
Det är en “helylle” svennebanan som knivhuggit en invandrare!
Citera
2022-05-31, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealMrB
Det är en “helylle” svennebanan som knivhuggit en invandrare!

Hur vet du det? Du sitter ju endast och gissar ditt inavel. Säg namnet om du är så jävla säker
Citera
2022-05-31, 01:10
Medlem
Dom lär väl vara häktade nu så en häktningsframställan borde gå att få fram för den som orkar!
Citera
2022-05-31, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Dom lär väl vara häktade nu så en häktningsframställan borde gå att få fram för den som orkar!

Ta fram en då ifall du är så säker
Citera
2022-06-29, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okejlolxd
Hur vet du det? Du sitter ju endast och gissar ditt inavel. Säg namnet om du är så jävla säker

Absolut inte, det är precis så det är. Men jag förstår att det kan vara jobbigt för vissa att det inte var en invandrare.
Citera
2022-07-01, 22:40
Det handlar inte om Lindesberg utan Fellingsbro..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in