• 5
  • 6
2022-05-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Driver du med mig eller är du på riktigt synskadad? HAN BÄR KLÄNNING till långt färgat hår och spaghettiarmar, hajar du? Han är en sån där transa eller vad det heter.

För övrigt måste jag ha hamnat på den värsta sosseavdelningen som inte ser genom vad detta är. Det är ju reklam för Agenda 2021. Man ska bo i små små rum, äta insekter (https://samnytt.se/barn-ska-tranas-a...r-klimatsmart/) och kvinna samt man får inte finnas, vi ska leva asexuella och vara precis likadana så inga barn bli gjorda, ingen får sticka ut.

Now, NI kanske gillar en framtid som den men jag vill inte ha det så. Jag vill bo stort och kunna få röra mig rejält, allt eliten avskyr för den lilla människan så lev ni på med era små sojaliv där ni sakta förvandlas till kvinnor och kvinnor till män men jag är INTE med på det.

Fy fan vilken framtid vi har när småttingar sitter och klappar i händerna över en 60-åring som gör sig till kvinna, bor på 6kvm och "Jag har ju tjejen i rum 15!" Han behöver inget ålderdomshem, han bor redan på ett dr de yngre kommer få ta hand om honom...herregud vad man behöver skåda innan man rullar in hovarna.
Det var iof skitkul att leva i studentkorridor. Socialt att laga mat i köket och prata om olika utbildningar. Levde på 17 kvadrat vilket är litet iof men jag kunde leva med det om en norrländska knackade på och frågade om jag ville med ner till bastun spontant. 😂
Citera
2022-05-09, 22:16
Medlem
Mr Hectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det var inte i så år många livstidskontakten skrevs, och omsättningen har alltid varit hög så det har aldrig funnits så många som bott där särskilt länge. Det har också alltid varit ett av de sämre områdena för studentkorridorer. Finns många "finare" områden med korridorer som folk hellre söker sig till.
Men särskilt många ickestudenter har det aldrig bott där i dom där korridorerna, var liksom inte så att unga knegare sökte sig dit för sitt första boende.
Dom 4 husen som såldes till HSB såldes i samma veva som dom här livstidskontrakten kom till.

Stämmer, bodde i en av HSB's lägenheter i 2000-talet. Ganska trevligt område faktiskt, iaf då.
Citera
2022-05-09, 23:12
En livs levande Van Wilder med kärring tendenser.

Undrar hur många utbytesstudenter han knullat/knullad? Tjejer som killar... I utbyte mot kryddstark mat 😁
Senast redigerad av dirtydave82 2022-05-09 kl. 23:24.
Citera
2022-05-09, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
En livs levande Van Wilder med kärring tendenser.

Undrar hur många utbytesstudenter han knullat/knullad? Tjejer som killar... I utbyte mot kryddstark mat 😁

Min tanke också han har nog haft/har fördelar därför vill han inte flytta
Citera
2022-05-10, 01:42
Han är garanterat lyckligare än de flesta som skriver i den här tråden.

Jag håller på Staffan.
Citera
2022-05-10, 03:20
Medlem
LeXeLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Han är garanterat lyckligare än de flesta som skriver i den här tråden.

Jag håller på Staffan.

Defintivt!

Riktigt kul typ som gör vad han vill.
Finns så jävla mycket folk som bryr för mycket om vad andra tycker i stället för att sköta sitt!
Citera
2022-05-10, 09:16
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Mycket sympatisk person som lagade den till dags datum starkaste mat jag någonsin ätit.
Citera
2022-05-10, 10:56
Avstängd
Adelaides avatar
Vissa studentboenden är inte så noga med att undersöka om de flesta är studenter. Systemet är alltså lätt att fuska med.
En bekant till mig bodde i sin studentlägenhet i 5 år efter examen.
Citera
2022-05-10, 14:50
Medlem
DraconianTimess avatar
Shit vilken härlig snubbe! Honom skulle jag gärna vilja träffa IR och snacka/hinka öl med.
Nej, han är inte som alla andra, men det är just vad som är kul. Snubben har nog massor att berätta.

Personligen var jag kräknödig på studentkorridor långt innan jag blev klar med min utbildning. Men alla måste ju inte vara som mig.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in