2022-10-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaren2021
Tror det kan vara en Melissa riktigt likt henne,men hon har inte bruna ögon.
Annars Bell.

Rätt säker på att det är Moa Lindgren som var med i Paradise Hotel 2021. Sjukt lika, speciellt ögonen.
Citera
2022-10-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonHunter
Rätt säker på att det är Moa Lindgren som var med i Paradise Hotel 2021. Sjukt lika, speciellt ögonen.
Tycker inte dom låter lika alls, känns tveksamt att det skulle vara hon
Citera
2022-11-06, 11:01
Medlem
Citat:

Okej jag tycker det är likt Melissa och fler med mig,fast Melissa är mindre en fröken snusk samt är Melissa högre upp i landet,men blir osäker 😅
Citera
2022-11-08, 15:31
Medlem
Citat:
Okej jag tycker det är likt Melissa och fler med mig,fast Melissa är mindre en fröken snusk samt är Melissa högre upp i landet,men blir osäker 😅

Vad heter denna Melissa?
Citera
2022-11-09, 21:50
Medlem
Såg fröken snusk utan mask på kryssning i våras. Hade ingen koll på vem Moa Lindgren var då men nu när jag ser en bild på henne är dom väldigt lika men ändå inte samma tänder.
I en live idag sa hon att hon var född 04a
Senast redigerad av Anonymymy 2022-11-09 kl. 21:54.
Citera
2022-11-15, 22:14
Medlem
Citat:
Vad heter denna Melissa?

Den Melissa jag menar har sjukt stora bröst vet inte om fröken snusk har det?,sett bara hon ha tröjor.
Hon heter Melissa men bor i Norrland men har ljus röst.
Citera
2022-11-16, 12:18
Medlem
Citat:
Den Melissa jag menar har sjukt stora bröst vet inte om fröken snusk har det?,sett bara hon ha tröjor.
Hon heter Melissa men bor i Norrland men har ljus röst.

Fröken Snusk har också det. Bara att kolla på hennes TikTok eller Instagram! Finns det en chans att det eventuellt är denna Melissa då mån tro? Annars tror jag fortfarande väldigt starkt på Moa Lindgren. För mycket likheter för att inte skulle vara hon.
Citera
2022-11-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucc3
Är nyfiken på vem Fröken Snusk är som han gör låtar med? Nån som har nån idé?

Felicia Eriksson heter hon har jag för mig. Rasmus följde en brud på insta som har exakt samma kropp å jobbar med musik. Hon har en till låt som heter typ ”sexleksak” med sitt egna namn (Felicia Eriksson) och nån annan artist.
Citera
2022-11-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsideInformation
Felicia Eriksson heter hon har jag för mig. Rasmus följde en brud på insta som har exakt samma kropp å jobbar med musik. Hon har en till låt som heter typ ”sexleksak” med sitt egna namn (Felicia Eriksson) och nån annan artist.

”SEXLEKSAK- rörelsen, Filicia”
Citera
2022-11-18, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsideInformation
”SEXLEKSAK- rörelsen, Filicia”
Finns det någon bild eller något liknande? Tänker utifall man kan se likheter där oxå?
Citera
2022-11-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucc3
Finns det någon bild eller något liknande? Tänker utifall man kan se likheter där oxå?

Hon har gjort hennes insta privat just nu, och bytt användarnamn efter att några på tiktok skrev vad hon hette och vem hon är.
Citera
2022-11-21, 16:18
Medlem
Luismis avatar
Jag gick i samma klass som Rasmus några år i grundskolan. Minns honom som en jävligt dryg snubbe redan då. Han utstrålade förakt för tjejer och för de han ansåg vara under honom i den sociala hierarkin. Aldrig riktigt en mobbare som jag minns det, men alltid på gränsen.

Jag kan ju förstås minnas honom som mycket mer osympatisk än han faktiskt var, men utifrån de minnen jag har av honom blev jag inte det minsta förvånad när jag hörde texterna i hans låtar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in