2026-02-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Du kan väl bara svara på frågan istället för att försöka skifta fokus?

Ingen idé och diskutera med en vägg som redan bestämt sig, men ibland kan man väl tycka olika 🤷
Citera
2026-02-04, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejlola
Ingen idé och diskutera med en vägg som redan bestämt sig, men ibland kan man väl tycka olika 🤷

Jag ber dig ju svara på en fråga, hur är jag en vägg då? Du är inte så bright, va?

Som tur är så behöver du inte diskutera någonting, du kan väl bara svara på frågan? Känns lite oroväckande att jag måste be 2 gånger, du kan väl läsa? Det är 18-årsgräns på flashback
Citera
2026-03-02, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejlola
Det jag menar är att hon är en ung tjej med kontrakt som antagligen inte förstår helt vad hon gett sig in på och väl inne sen är det svårt att ta sig ut, precis så som det blev med den andra tjejen, dessutom ägd av Rasmus med en jävla massa anklagelser runt sig om t.ex. hot, maktmissbruk, pedofili och extrem press, där menar jag att det blir synd om henne, även nu också för att rollen är mer extrem och anspelar ännu mer på sex än innan.

Sedan får man såklart tycka olika om låttitlarna, jag och många andra, eftersom detta också uppmärksammats i media, tycker att just ”knulla mig till tårar” nådde en gräns då det inte finns någon humor eller något kul i det, resten kan jag ändå förstå att ungdomarna tycker är kul eller något att skratta åt, men för mig finns inget kul i just den titeln.

Nej alltså en låt ” Knulla mig till tårar ” låter helt illa som en våldtäkt? När man säger nej så är det nej! Även om pojkar är tröga så kan du inte be din tjej/flört rida eller suga kuk, ta det som en man och dunka en på en EPA brud som herr Ramus med ala får
Citera
Igår, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoohPooh
Om det är Rasmus hus så är frågan vem den andra kvinnan som är bosatt där är, som har bott där i 11 år innan Rasmus flyttade in.
Vad är det egentligen för typ av hus som det rör sig om? Väldigt många folkbokförda för att röra sig om en villa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in