2022-05-05, 01:02
Bannlyst
Tjaboo!

Fick just hem min Innokin EQ vape och efter laddning, påfyllning med vätska och borttagning av all plast, ska man trycka tre gånger och den ska funka men njetski, det gör den inte.

Någon som kan denna modell? Vad missar jag?

Modell: https://www.youtube.com/watch?v=7fsib5m7J5s
Citera
2022-05-05, 09:57
Medlem
Kung52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Tjaboo!

Fick just hem min Innokin EQ vape och efter laddning, påfyllning med vätska och borttagning av all plast, ska man trycka tre gånger och den ska funka men njetski, det gör den inte.

Någon som kan denna modell? Vad missar jag?

Modell: https://www.youtube.com/watch?v=7fsib5m7J5s
Prova att trycka in lite sås i den?
Citera
2022-05-05, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kung52
Prova att trycka in lite sås i den?
Jaja! Har fyllt podden ända upp. Det sprakar riktigt spooky när man håller inne knappen och drar och kommer då rök men man ska ju trycka tre gånger, inte hålla den inne om man inte vill boosta. Nåja, ska ta den till stadens vapestore idag och tvinga dem hjälpa mig.

Funkar det inte ska jag SNO en hos dem och springa all världens väg, they'll never catch me!
Citera
2022-05-05, 21:35
Bannlyst
Babbeutiken låtsades "Alla e-cigg fungerar så, man ska hålla in knappen under tiden man drar in på alla modeller" BS, de kan inte detta. Google säger:

"If you notice a gurgling or spitting noise, it might mean that your power is too low. If you have an adjustable power vape and the wattage is too low, excess fluid can gather in your atomizer head. It isn't being vaporised quickly enough and will flood your coil, causing a gurgling noise or spitting"

Vilket är EXAKT vad som händer. Frågan är varför strömmen är för låg när den är färdigladdad? Den får ju inte ligga på laddning mer än 2 timmar heller enligt instruktionerna. Tänkte väl något var fel, man ska inte få en massa e-juice i munnen och den ska inte spraka.
Citera
2022-05-19, 02:28
Bannlyst
Butiken tog in den på felsökning, hörde av sig och sa den mycket riktigt är sönder, jag får en ny. De ska alltså varken spitta eller gurgla, just som jag förstod.
Citera
2022-05-20, 07:07
Bannlyst
Nummer två kom idag. Den laddas men ingenting händer. Ingen rök, ingen värme, ånga, ingenting, den bara lyser, thats it. Blir retur för gott, köp inte denna från vapes.se. Ren jävla lurendrejeri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in