Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-02, 19:54
  #25
Medlem
Vryzass avatar
Bra beslut, men antar att deras mongos till ministrar fortsätter att hänga där.

Något för Ulf "sträng 130cm" Kristersson och Ebba "se mina modelben" Busch att ta efter?

Nä, kan ju inte lämna instagram, hur ska vi annars nå 1% av folket?
Citera
2022-05-02, 19:55
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Twitter är en skithåla som ej går att föra givande samtal på. Ett ställe för idioter.....vilket gör det lite lustigt för sossarna hade passat perfekt där med meningslösa korta klyshor.

Nog Elon som är orsaken, men twitter lär förbli en skithåla även med honom vid rodret. Tycker alla borde överge kloaken.


Precis hittat dit och stormtrivs. Det är NATO kritiken dom bävar inför.
Citera
2022-05-02, 19:57
  #27
Medlem
Har aldrig varit på Twitter. Vad är det för typ av människor som använder det?
Citera
2022-05-02, 19:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torparlycka1863
Har aldrig varit på Twitter. Vad är det för typ av människor som använder det?



Väldigt blandat.
Citera
2022-05-02, 20:00
  #29
Medlem
Klosss avatar
Spontant -vad bra, då slipper man se dem där. Fortsättningsvis kan man säga vad man tycker om deras skitparti direkt öga mot öga med någon stackars jävel till partiföreträdare som tränger sig på.
Citera
2022-05-02, 20:04
  #30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Spontant -vad bra, då slipper man se dem där. Fortsättningsvis kan man säga vad man tycker om deras skitparti direkt öga mot öga med någon stackars jävel till partiföreträdare som tränger sig på.
Skulle inte uppskatta om en sosse knackade på min dörr. Rent spontant känns det som det kunde sluta med ett brutet näsben, eller åtminstone näsblod hos den hemfridsbrytande sossen.
Vi vet vilka värdelösa och korrumperade svin de är, så kom inte och knacka på min dörr.
Hur får de förresten tag på alla portkoder?
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2022-05-02 kl. 20:12.
Citera
2022-05-02, 20:07
  #31
Avstängd
fiveinchbootss avatar
Hur tänkte de nu? Det föreslås ju nya covidrestriktioner, FHM gör det alltså, men det är ju samma sak…
Citera
2022-05-02, 20:08
  #32
Medlem
blobben!!!s avatar
Jag använder inte "sociala medier" i särskilt stor utsträckning, men har för mig att Twitter är en av få plattformar där man inte kan censurera bland sina kommentarer? Helt klart en funktion som Socialdemokraterna hatar av hela sitt hjärta.
Citera
2022-05-02, 20:14
  #33
Medlem
CassandraCs avatar
Sossarna lever på att ingen kan säga emot eller frågasätta deras politik, deras kommentarfält på twitter var bokstavligen 99.9% negativt. Precis som alla andra som förespråkar diktatur och totalitär regim så kommer socialdemokraterna endast infinna sig på platformarna som tillåter total censur av åsiker från plebs på golvet, så som facebook, instagram och youtube.

Dessa människor vill inte ha yttrandefrihet, dessa människor är samma människor som vart nazisterna i tyskland, de vill tysta det friaordet och bokstavligen mörda alla som inte delas deras totalitära syn på världen. Riktigt läskigt vart vi är på väg faktiskt. Jag tror ju tyyvärr sossarna kommer vinna valet 2022 också pga att de importerat över 1 miljon bidragsberoende röster + valfusk är något som verkar vara relativt utbredd nu så man kan räkna med att 10-15% är direkt fusk. Har du tur kanske vi ser en konstellation av socialdemkrater, islamister som styr sverige från 2022.

Största problemet är ju att moderaterna och även sverigedemokraterna verkar alla arbeta åt globalistagendan så i slutändan spelar det ingen roll vem som vinner, ett totalitärt samhälle där makthavarna kontroller allt och du äger inget är på väg att införas i hela europa, det ser rätt kört ut för oss på golvet.
__________________
Senast redigerad av CassandraC 2022-05-02 kl. 20:16.
Citera
2022-05-02, 20:21
  #34
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Jag tror det är ett fånigt statement mot Elon Musk bara.

Det tror inte jag. Anledningen till nedstängningen är visserligen på grund av Musk men enbart för att hans köp av twitter bedöms minska dragjälpen från "goda krafter" som algoritmar, bannare och censurerare.
__________________
Senast redigerad av Glödskal 2022-05-02 kl. 20:27.
Citera
2022-05-02, 20:29
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Det tror inte jag. Anledningen till nedstängningen är visserligen på grund av Musk men enbart för att hans köp av twitter bedöms minska dragjälpen från "goda krafter" som algoritmar, bannare och censurerare.

Förklara hur du kan skriva "det tror inte jag" och sedan tänka och tycka precis som jag 🙂
Citera
2022-05-02, 20:29
  #36
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Det tror inte jag. Anledningen till nedstängningen är visserligen på grund av Musk men enbart för att hans köp av twitter bedöms minska dragjälpen från "goda krafter" som algoritmar, bannarrare och censurerare.
Tror att Musk är den nya djävulen hos vänstern, efter Trump. Musks krav på yttrandefrihet går emot vänsterns hela ideologi.
För hur skulle det bli om mer än den enda påbjudna regimåsikten fick uttalas?
Det vänsterliberala etablissemanget känner på sig att den har totalt fel, men det spelar ingen roll för dem, deras galna agenda ska ändå genomföras ända in till kaklet, även om folket svälter och fryser ihjäl.
Vi ska ju inte äga någonting och ändå vara lyckliga, enligt vänsterns hustomte Karl Schwab.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2022-05-02 kl. 20:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback