2022-05-02, 13:49
Medlem
excelsisdeos avatar
Hej alla! Jag har de senaste dagarna läst om superdrol och en del kurrapporter gällande substansen. Jag är lite förvirrad gällande förebyggande av gynokänningarna folk verkar uppleva då sdrol ska vara ett dht-derivat och inte aromatisera, samt inte heller vara mycket androgent. Tror ni det är förhöjda prolaktin-nivåer som kan orsaka detta eller är det efter kuren/under pct'n som hormonbalanserarna är rubbade? Om det nu rör sig om prolaktin-gyno kan ju detta bekämpas ganska enkelt, däremot är jag lite tafatt gällande huruvida man bör administrera en serm längre än vanligt efter en kur med sdrol eller om det finns någon här med erfarenhet av annan lyckad taktik mot gyno när man kurat sdrol?
Citera
2022-05-02, 13:52
Medlem
dengamleDs avatar
Vad jag har läst och har egen erfarenhet av så är det nolvadex som gäller, sdrol verkar agera precis som anadrol i kroppen, kan teoretiskt inte ge gyno men gör det ändå via någon påverkan på någonting.
Så många olika teorier men aldrig läst något konkret faktabaserat.
Men lösningen är nolva, varför verkar ingen veta dock...
Citera
2022-05-02, 14:15
Medlem
excelsisdeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Vad jag har läst och har egen erfarenhet av så är det nolvadex som gäller, sdrol verkar agera precis som anadrol i kroppen, kan teoretiskt inte ge gyno men gör det ändå via någon påverkan på någonting.
Så många olika teorier men aldrig läst något konkret faktabaserat.
Men lösningen är nolva, varför verkar ingen veta dock...

Jo det är väl ungefär samma slutsats jag också kommit fram till.. Tråkigt att det ej finns mer konkret faktabaserad diskussion att hitta online, verkar vara ett riktigt mysterium för de flesta. Tråkigt att behöva designa en pct baserat på vad vissa påstår på forumen ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in