2022-05-01, 21:37
Avslutad
Behöver hjälp. Han jag gillar blockade mig igår på snapchat helt utan anledning, eller ja, jag vet iallafall inte anledningen. Vi har väl inte skrivit så jättemycket men vi har fortfarande haft fåtal konversationer och ”snapat” regelbundet, och jag känner verkligen kärlek för honom.

Är det då desperat att fråga honom på instagram (vi följer varandra där) varför han blockade mig eller är det typ jättekonstigt? Och hur ska jag få det att låta inte för desperat när jag frågar honom?
Citera
2022-05-01, 21:41
Medlem
Psycho-paramedics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amerikaaaan
Behöver hjälp. Han jag gillar blockade mig igår på snapchat helt utan anledning, eller ja, jag vet iallafall inte anledningen. Vi har väl inte skrivit så jättemycket men vi har fortfarande haft fåtal konversationer och ”snapat” regelbundet, och jag känner verkligen kärlek för honom.

Är det då desperat att fråga honom på instagram (vi följer varandra där) varför han blockade mig eller är det typ jättekonstigt? Och hur ska jag få det att låta inte för desperat när jag frågar honom?

Varför vill du ens veta? Är bara fegisar som gör så... Skit i det och gå vidare.. han vill ju uppenbarligen inte ha dig....
Citera
2022-05-01, 21:41
Medlem
Det kan ju varit någon annan, t.ex. tjejkompis som haft hans telefon som blockat dig etc, mao, det behöver inte vara han som gjort det. Tror det är mer troligt än att en kille skulle blocka, men kan ha fel såklart.
Citera
2022-05-01, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-paramedic
Varför vill du ens veta? Är bara fegisar som gör så... Skit i det och gå vidare.. han vill ju uppenbarligen inte ha dig....

Jadu, är bara nyfiken för det måste ju ha funnits någon anledning.
Citera
2022-05-01, 21:46
Medlem
Kan personligen säga att de gånger jag har blockat tjejer avsiktligt så är det pga 2 anledningar.

1. Jag sa något eller gjorde nåt som gjorde mig så pass generad att jag inte stod ut med konversationen längre, (förmodligen inte detta)

2. Att man inser att man inte gillar tjejen, kan vara av utseende eller bara konversationen. Om man inte känner varandra kan man därför bara blocka och gå vidare.
Känner ni varandra utanför internet är det ganska skumt och det var förmodligen en kompis som gjorde det.
Citera
2022-05-01, 21:56
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Känner ni bara varandra på nätet? Det är en nätrelation?

I så fall har han tröttnat på dig. Men han gillar inte att vara rak och avskyr relationsdrama, Enklast är att bara blocka och gå vidare.

Det är samma typ av personlighet som irl gör slut via sms och Messenger, istället för öga mot öga.

Tycker jag du ska kontakta honom via Instagram? Nej. Antingen blockat han dig där också. Eller så svarar han inte. Jag har väldigt svårt att se att nån som blockar dig i en app utan förvarning, vill reda ut saker och vara ärlig i en annan app. I en film kanske. Men inte i verkligheten.
Citera
2022-05-01, 22:23
Medlem
Queenofqueenss avatar
Om någon blockar dig så ska du respektera dennes gräns. Tyvärr.
Citera
2022-05-01, 22:40
Medlem
Smugumins avatar
Citat:

Hur är det möjligt att bli kär efter att endast ha snapat?
Citera
2022-05-01, 22:59
Medlem
Nedomanskys avatar
1. Vuxna använder inte Snapchat
2. Varför du blir blockad har du inte med att göra
Citera
2022-05-01, 23:46
Medlem
grungewhores avatar
Citat:

Har du postat eller sagt något med stark åsikt? Jag har plockat bort folk som postat mycket om något jag starkt ogillar, inte för att jag bryr mig om deras åsikt, utan för att det blir enahanda i mitt flöde när de håller på.

En tjej fick psykbryt när jag avföljde henne på instagram efter att ha haft nån slags OCD kring feminism, och då blockade jag.
Citera
2022-05-01, 23:49
Medlem
knark-kungens avatar
Om du är en narcissist kan det vara så att han gått no contact.
Citera
2022-05-02, 15:36
Medlem
Demetrioss avatar
1. Du visade sig vara ett riktigt psycho/mongo/galning som du antagligen är.
2. Han har en annan tjej som han är seriös med. Du var bara en stunds tidsfördriv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in