2022-05-02, 17:52
Medlem
Skit i honom! Finns fler killar där ute.
Hade han verkligen brytt sig om dig, hade han sett till att få tag i dig igen efter blockeringen. Det är 100% han som har blockerat dig, ingen annan.
Citera
2022-05-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
1. Vuxna använder inte Snapchat
2. Varför du blir blockad har du inte med att göra

WORD
Citera
2022-05-02, 20:47
Medlem
Mad monks avatar
Han finner dig stötande på nåt sätt uppenbarligen.
Citera
2022-05-02, 20:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
1. Du visade sig vara ett riktigt psycho/mongo/galning som du antagligen är.
2. Han har en annan tjej som han är seriös med. Du var bara en stunds tidsfördriv.

Gör inte honom bättre direkt.
Citera
2024-02-05, 22:34
Medlem
Den 20 juli förra året var jag på en matbutik i rättvik. Där var en jättesöt kille (annan kund). Hans blick mot mig och känslan jag fick i min kropp kommer jag aldrig glömma. Den 25 juli la jag ut ett inlägg i en facebookgrupp för folk som bor i Rättvik och frågade vem det kunde vara. Jag fick ca 20 svar och ett av dom svar kändes rätt. Jag hittade hans Instagram 1-2 dagar efter, det tog någon vecka att skicka en följarförfrågan. Jag frågade min syster om jag kunde skicka följarförfrågan och hon sa ja. Runt den 13 augusti skickade jag följarförfrågan på instagram, han godkände. Efter det har jag tänkt fram och tillbaka på detta, velat skicka DM på instagram och samtidigt väntat på att han ska skicka. Jag skulle ha lagt till han som vän på snapchat istället. Den 31 januari fick jag min mest korkade spontana idé någonsin. Jag skrev en text i telefon som jag sen valde att kopiera och klistra in i ”riktiga vykort”-appen och skickade ett vykort. Det skulle jag inte ha gjort för i fredags blev jag blockerad vilket är förståeligt.

Efter den 20 juli har det inte hänt något mer än att jag skickade följarförfrågan på Instagram efter 3-4 veckor, jag har velat skriva till honom men har inte vågat och ju längre tiden gick så fick jag lite ångest och det kändes som att det skulle bli konstigt att skriva något efter flera månader. Samtidigt har jag väntat på att han ska skriva men det har han inte gjort. 30 januari fick jag min mest spontanta och korkade idé att skicka ett vykort i vykortsappen med en text. I fredags hade jag tydligen blivit blockad. Kan jag lägga till han på snapchat och fråga varför han blockade mig på instagram?
Citera
2024-02-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffeochchoklad
Den 20 juli förra året var jag på en matbutik i rättvik. Där var en jättesöt kille (annan kund). Hans blick mot mig och känslan jag fick i min kropp kommer jag aldrig glömma. Den 25 juli la jag ut ett inlägg i en facebookgrupp för folk som bor i Rättvik och frågade vem det kunde vara. Jag fick ca 20 svar och ett av dom svar kändes rätt. Jag hittade hans Instagram 1-2 dagar efter, det tog någon vecka att skicka en följarförfrågan. Jag frågade min syster om jag kunde skicka följarförfrågan och hon sa ja. Runt den 13 augusti skickade jag följarförfrågan på instagram, han godkände. Efter det har jag tänkt fram och tillbaka på detta, velat skicka DM på instagram och samtidigt väntat på att han ska skicka. Jag skulle ha lagt till han som vän på snapchat istället. Den 31 januari fick jag min mest korkade spontana idé någonsin. Jag skrev en text i telefon som jag sen valde att kopiera och klistra in i ”riktiga vykort”-appen och skickade ett vykort. Det skulle jag inte ha gjort för i fredags blev jag blockerad vilket är förståeligt.

Efter den 20 juli har det inte hänt något mer än att jag skickade följarförfrågan på Instagram efter 3-4 veckor, jag har velat skriva till honom men har inte vågat och ju längre tiden gick så fick jag lite ångest och det kändes som att det skulle bli konstigt att skriva något efter flera månader. Samtidigt har jag väntat på att han ska skriva men det har han inte gjort. 30 januari fick jag min mest spontanta och korkade idé att skicka ett vykort i vykortsappen med en text. I fredags hade jag tydligen blivit blockad. Kan jag lägga till han på snapchat och fråga varför han blockade mig på instagram?

Förmodligen så är han exklusiv med någon annan.

Varför spelar det någon roll varför?

Bottom line: Avvisad.
Citera
2024-02-06, 03:14
Medlem
Geomeisters avatar
Gå vidare.

Personen har gjort ett val. Råkar den ta bort dig och bryr sig om dig lär den söka upp den igen.

I annat fall? Trist? Javisst, men lägg din energi på folk som vill ha med dig att göra. Folk som är intresserade (nej, inte bara sexuellt/relationsmässigt) av dig.

Fråga inte. Lägg energin du tänkte ge på detta till en vän, familjemedlem, kollega eller annan.
Citera
2024-02-07, 10:31
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amerikaaaan
Jadu, är bara nyfiken för det måste ju ha funnits någon anledning.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Känner ni bara varandra på nätet? Det är en nätrelation?

I så fall har han tröttnat på dig. Men han gillar inte att vara rak och avskyr relationsdrama, Enklast är att bara blocka och gå vidare.

Det är samma typ av personlighet som irl gör slut via sms och Messenger, istället för öga mot öga.

Tycker jag du ska kontakta honom via Instagram? Nej. Antingen blockat han dig där också. Eller så svarar han inte. Jag har väldigt svårt att se att nån som blockar dig i en app utan förvarning, vill reda ut saker och vara ärlig i en annan app. I en film kanske. Men inte i verkligheten.
Här har du ett bra svar,en kille som är van att göra så och märker att det beteendet får majoriteten av tjejer att vill ha honom mer,betyder det han är intresserad nej, han vet inte vad han vill men en sak vet han att han inte vill ha dig ! Varför för att han är inte mogen och har inte än träffat den kvinnan som säger nej till såna som han,jag vet att du kommer skriva till honom på insta inget av vad säger här hjälper men han kommer bara trycka ner dig ännu mer och detta kommer såra dig djupt,om du kan ta bort från insta så gör du dig sjlv en tjänst,oavsett vad du väljer att göra vill jag veta 🩷
Citera
2024-02-13, 18:48
Medlem
Är det inte åldersgräns här längre? Men ja, fråga
Citera
2024-02-18, 12:06
Medlem
avcs avatar
Se till att ta fler kontaktvägar, som t ex telefonnummer för att sedan autospamringa tills de svarar. Antagligen är det inte ömsesidigt men det är mest kvinnor som håller på sådär och inte klarar av konsekvenser.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in