Citat:
Ursprungligen postat av
amerikaaaan
Jadu, är bara nyfiken för det måste ju ha funnits någon anledning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Känner ni bara varandra på nätet? Det är en nätrelation?
I så fall har han tröttnat på dig. Men han gillar inte att vara rak och avskyr relationsdrama, Enklast är att bara blocka och gå vidare.
Det är samma typ av personlighet som irl gör slut via sms och Messenger, istället för öga mot öga.
Tycker jag du ska kontakta honom via Instagram? Nej. Antingen blockat han dig där också. Eller så svarar han inte. Jag har väldigt svårt att se att nån som blockar dig i en app utan förvarning, vill reda ut saker och vara ärlig i en annan app. I en film kanske. Men inte i verkligheten.
Här har du ett bra svar,en kille som är van att göra så och märker att det beteendet får majoriteten av tjejer att vill ha honom mer,betyder det han är intresserad nej, han vet inte vad han vill men en sak vet han att han inte vill ha dig ! Varför för att han är inte mogen och har inte än träffat den kvinnan som säger nej till såna som han,jag vet att du kommer skriva till honom på insta inget av vad säger här hjälper men han kommer bara trycka ner dig ännu mer och detta kommer såra dig djupt,om du kan ta bort från insta så gör du dig sjlv en tjänst,oavsett vad du väljer att göra vill jag veta 🩷