2022-04-29, 11:26
Medlem
Postar jag i fel forum får Moderatorn omallokera mitt inlägg.

Undrar över Polisens olika register. Syns min inkomst , vad jag lever av och vilken eller vilka ersättningar/sociala förmåner jag åtnjuter i deras register?
Citera
2022-04-29, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-

Undrar över Polisens olika register. Syns min inkomst , vad jag lever av och vilken eller vilka ersättningar/sociala förmåner jag åtnjuter i deras register?
Polisen får leta i andra egister för sånt.

Det som finns i polisens register är de dumheter du gjort. Inget annat.
Citera
2022-04-29, 12:57
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-

Varför skulle polisen lagra din inkomst i sina register? Behövs uppgiften t ex för att utreda ev. skattebrott och liknande får nog polisen söka i t ex skatteverkets register efter uppgifterna.
Citera
2022-04-29, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Varför skulle polisen lagra din inkomst i sina register? Behövs uppgiften t ex för att utreda ev. skattebrott och liknande får nog polisen söka i t ex skatteverkets register efter uppgifterna.
Tänkte att Polisen över mina övriga personuppgifter direkt skulle kunna se vad jag lever av i form av lön eller statliga transfereringar. Har fått svar av Pillerarm och dig. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in