2006-06-25, 15:46
Medlem
mjohanssons avatar
Blä! Bad om att få starta en identisk tråd för cirka 8-9 månader sedan, men inte fan fick jag det

Nog för att det är lounge/evighetsdiskussioner-material men jag hoppas att denna är här för att stanna! Om inte, så iaf flyttas.
2006-06-25, 17:58
Bannlyst
Hähä mysig tråd Har precis varit ute i solen så skönt att komma in o ta sej en joppe och bara drömma iväg, har varit en sån mysig dag idag

/SS
2006-06-25, 21:19
Medlem
Redspeedos avatar
Tusan.. har ett problem nu. Hade tänkt göra en omelett eller en oboy, men jag har varken ägg eller mjölk för tillfället. Blir väl att blanda fettet med lite te då i brist på annat. Känns som att jag behöver softa efter denna hårda helg..
2006-06-25, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redspeedo
Tusan.. har ett problem nu. Hade tänkt göra en omelett eller en oboy, men jag har varken ägg eller mjölk för tillfället. Blir väl att blanda fettet med lite te då i brist på annat. Känns som att jag behöver softa efter denna hårda helg..

TE!?? skämtar du?

Te med fett? Måste va ngt av det äckligaste jag nånsin hört talas om!!!
varför inte bara röka!??

Ursäkta för alla utrops- och frågetecken men te med fett... lät väldigt... hmm..

Äckligt

/SS
2006-06-25, 23:02
Medlem
Redspeedos avatar
Det tyckte jag med så det blev typ en cappuccino istället.. smakade då rätt ok. Bra söndag.
2006-06-25, 23:11
Medlem
NoDices avatar
Citat:
Det tyckte jag med så det blev typ en cappuccino istället.. smakade då rätt ok. Bra söndag.

Måste hålla med! Klart lyckad söndag!
2006-06-25, 23:40
Medlem
j-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Dem där pizzorna hade man klarat sig utan.. Jag mådde dåligt i ett dygn efter den äckliga pizzan

Mjoo fyfan vilken sketen pizza det var.. det var en mycket skev kväll för övrigt ändå håller med F-T-P att det va fett att sitta o röka i sanddynorna fast kvällen slutade ju mindre kul när redlime fick höra att sin brorsa blivit knivhuggen.. fan jag blir så jävla sur på såna fega jävlar som inte vågar använda knytnävarna utan måste ta till kniven.. fegt som fan!

Aja, får väl dra mig mot sängen nu.. fan ska man ta sig en "godnattspliff"? Jo det får nog fan bli de..

Lev väl brödrar!
2006-06-25, 23:40
Medlem
dr_phils avatar
jag var i lysekil på midssomar. tog oss ca 9 timmar ut för vi åkte fel massa gånger, jag var tvungen att bada men som tur va klarade sej mobilen och sist men inte minst så gick vi på grund. men när vi äntligen kom fram kl halv 2 på natten så fick det bli supa till kl 7 och sova i nån timma. blev inte nått töj men vi hade skoj iaf, märkte inga bråk och det va bara bra. massa grisar överallt som klagade på musiken vi spela bara =)
2006-06-25, 23:53
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j-o
fan jag blir så jävla sur på såna fega jävlar som inte vågar använda knytnävarna utan måste ta till kniven.. fegt som fan!

det var oprovoserat med..
2006-06-26, 00:18
Medlem
tewmtens avatar
Kod:
                       ,                                                                                                                                                                                                                                    
                      MMr                                                                                                      
                     4MMML                  .                                                                                  
                     MMMMM.                xf                                                                                  
     .              "M6MMM               .MM-                                                                                  
      Mh..          +MM5MMM            .MMMM                                                                                   
      .MMM.         .MMMMML.          MMMMMh                                                                                   
       )MMMh.        MM5MMM         MMMMMMM                                                                                    
        3MMMMx.     'MMM3MMf      xnMMMMMM"                                                                                    
        '*MMMMM      MMMMMM.     nMMMMMMP"                                                                                     
          *MMMMMx    "MMM5M\    .MMMMMMM=                                                                                      
           *MMMMMh   "MMMMM"   JMMMMMMP                                                                                        
             MMMMMM   GMMMM.  dMMMMMM            .                                                                             
              MMMMMM  "MMMM  .MMMMM(        .nnMP"                                                                             
   ..          *MMMMx  MMM"  dMMMM"    .nnMMMMM*                                                                               
    "MMn...     'MMMMr 'MM   MMM"   .nMMMMMMM*"                                                                                
     "4MMMMnn..   *MMM  MM  MMP"  .dMMMMMMM""                                                                                  
       ^MMMMMMMMx.  *ML "M .M*  .MMMMMM**"                                                                                     
          *PMMMMMMhn. *x > M  .MMMM**""                                                                                        
             ""**MMMMhx/.h/ .=*"                                                                                               
                      .3P"%....                                                                                                
                    nP"     "*MMn   
Loooool!
2006-06-26, 00:23
Bannlyst
Citat:

Finns såndär chokladcappucino, hehe måste va god när man e bäng, fan blev sugen

Hur smakar det att blanda röka i saker, ex mat, dryck då? Känner man smaken av brasset eller näeh?

/SS
2006-06-26, 00:44
Medlem
dumkopfs avatar
den fetaste jäveln i modern tid!! jävlar asså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här