2006-07-16, 23:38
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
Hehe, FTP, roligt att du nämner semester, jag har visserligen inte det, men har förmånen på mitt jobb att själv kunna lägga mitt schema och oftast blir det så som jag vill ha det Brukar lägga en jobbig vecka med 6 dagar bara för att kunna lägga en gräddvecka veckan efter där man jobbar typ 4 dagar och är ledig 3, eller tillochmed jobbar 3 dagar, bara för att man ska kunna röka ner sej ordentligt nån eller några av de lediga dagarna Skitschysst att gå upp, pyssla om katterna lite, säga hejdå till flickan när hon går till jobbet... sen käkar man en nice frukost, dricker några muggar the och sen meckar man den första Sen är väl kl 13, då är man på peaken av den första, då tar man nr 2 så man blir helt jävla psykedelisk Och om man pallar tar man nr 3 vid 16 tiden och sitter vid winampen och låter allt plana ut med lite ambient chillout acid via shoutcast Det, mina vänner, är en skön ledig dag

/SS

hehe, låter ju helt underbart. sitter själv stukad nu. önskar att man själv kunde lägga upp shchemat så sen här där jag bor finns det inte mkt att göra på fritiden så det blir lätt att man röker extra mkt.
2006-07-16, 23:56
Medlem
Kafes avatar
Här är det torka som fan :/

Ska höra mer imorgon!

HJÄLP! mitt hjärta gör ont...

Det tog 8minuter att skriva hela det här inlägget pga stavfel och all skit

Känns det som
2006-07-17, 00:03
Medlem
4blindaflators avatar
är rejält blejzad nu o tänkte titta in hit o säga hej
2006-07-17, 00:05
Medlem
Kafes avatar
Ny regel i "Bängtråden -06":

Alla som ska skriva här eller är stekta överhuvudtaget måste betala en "tullavgift" genom att skicka en liten bit röka (10% av vad du köper in/har).

Adress och andra frågor tas i PM.

Bara att skicka på!
2006-07-17, 03:24
Medlem
Redspeedos avatar
Precis det jag menar, Olaf.
2006-07-17, 10:26
Medlem
Är lite gött småbäng nu. Ska snart dra några hittar på min isbong.

offtopic: ladda ner Rowan Atkinson live! sjukt kul när man är bäng.
2006-07-17, 10:59
Medlem
Bourlogs avatar
Ska ta bengtåget ner till gbg nu! he det
2006-07-17, 13:29
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Inte blazad nu men fyfan vad stekt jag var i lördags. Första christianiabesöket, och vilket kanonhasch de hade. Sitter här och bollar med en gubbe jag fick över, det känns som modellera i handen!

Chilla!
2006-07-17, 14:05
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Inte blazad nu men fyfan vad stekt jag var i lördags. Första christianiabesöket, och vilket kanonhasch de hade. Sitter här och bollar med en gubbe jag fick över, det känns som modellera i handen!

Chilla!

Påminnet lite om indiska rökat som jag fick nu i helgen, som var det bästa jag rökt. Luktade milt och var inte starkt och var precis som lera i handen
2006-07-17, 18:42
Medlem
MagicMacks avatar
avnjuter en tjock framför datorn just nu
2006-07-17, 18:48
Medlem
F-T-Ps avatar
stukad! har nyss tagit en fet hink
2006-07-17, 18:51
Medlem
MagicMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
stukad! har nyss tagit en fet hink

hinkar är så jävla farliga jag brände läppen på min hink senaste gången. kanske för att jag var sist

ps. har fortfarande halva joppen kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in