2006-07-15, 23:38
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
nu sitter jag o redlime stenade. idag är det hink som gäller. säger bara en sak, hink is the shit! piiz

Faan, va najs

Har inte testat hink någon gång, måste testa!s Fast det verkar lite bökigt.

Min candyflip blev inte av, och inte fick vi tag i nåt röka heller
Men det löste sig tack vare en god väns ÄLSKADEmor

Kommer tyvärr inte på något mer att säga för tillfället.. Lyssnar på shponge och ett par av di andre är ute och åker bil. Typ slut här, hoppas någon annan är i närheten haha
2006-07-16, 01:07
Medlem
Redspeedos avatar
Har heller aldrig testat hink.. tror inte jag har en hink
2006-07-16, 01:38
Medlem
semafors avatar
Varför skriver alla i fetstil för.. ??? Är ni stenade eller va?
2006-07-16, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semafor
Varför skriver alla i fetstil för.. ??? Är ni stenade eller va?
Precis! Alla som är stukade skriver med fet stil.
2006-07-16, 02:47
Medlem
magnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virtuoso
Precis! Alla som är stukade skriver med fet stil.
Mmmm, det gör vi.
2006-07-16, 05:49
Medlem
CpGurrAs avatar
Kolla på Tour de france och röka är skit fett, så jävla bra komentatorer så hela racet blir intressant, sitta och kolla på massa idioter cykla flera mil i bergen är bara för roligt haha.
2006-07-16, 15:42
Medlem
Jakåps avatar
Nyss rökt första holken för dagen, alltid lika gott.
2006-07-16, 17:29
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Kolla på Tour de france och röka är skit fett, så jävla bra komentatorer så hela racet blir intressant, sitta och kolla på massa idioter cykla flera mil i bergen är bara för roligt haha.

Ehhhh, det låter så knasigt så jag ska testa det haha, synd att helgen är slut Nu måste man upp på morgnarna och jobba igen, tvi attan
2006-07-16, 17:36
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Whidow
Ehhhh, det låter så knasigt så jag ska testa det haha, synd att helgen är slut Nu måste man upp på morgnarna och jobba igen, tvi attan

har du inte semester nu?
2006-07-16, 17:46
Bannlyst
Citat:
har du inte semester nu?

Hehe, FTP, roligt att du nämner semester, jag har visserligen inte det, men har förmånen på mitt jobb att själv kunna lägga mitt schema och oftast blir det så som jag vill ha det Brukar lägga en jobbig vecka med 6 dagar bara för att kunna lägga en gräddvecka veckan efter där man jobbar typ 4 dagar och är ledig 3, eller tillochmed jobbar 3 dagar, bara för att man ska kunna röka ner sej ordentligt nån eller några av de lediga dagarna Skitschysst att gå upp, pyssla om katterna lite, säga hejdå till flickan när hon går till jobbet... sen käkar man en nice frukost, dricker några muggar the och sen meckar man den första Sen är väl kl 13, då är man på peaken av den första, då tar man nr 2 så man blir helt jävla psykedelisk Och om man pallar tar man nr 3 vid 16 tiden och sitter vid winampen och låter allt plana ut med lite ambient chillout acid via shoutcast Det, mina vänner, är en skön ledig dag

/SS
2006-07-16, 18:19
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
har du inte semester nu?

Nä, men om 3 veckor ca så bär det av till amsterdam

Southern Star: Det där låter ju asbra, funderar på att göra något liknande själv nu haha
2006-07-16, 18:31
Medlem
Punkish_87s avatar
jag har suttit inomhus och fixat med datorn hela jävla dan .... ska dra mig ut o möta en poolare och ta en bong snart ..... blir första för dagen .... och så finns faktumet att jobbet kallar kl 07:00 imorn så det är lite träligt. peace

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in