2006-06-24, 03:07
Medlem
Hej!

Jag har ett problem.

Jag har frskt ringa unibetskundtjnst men de har stngt, har mailat dem men inte ftt svar.

S hr ligger det till. Jag spelade p deras Live betting mellan Togo - Frankrike, jag satsade 1000 SEK p "under 1.5 ml i halvtid". S lngt allt bra.

I halvtid stod det 0-0, dvs under 1.5 ml, mitt tips gick in!

Men nr matchen r slut blev det 0-2 dvs, ver 1.5 ml i matchen och unibet har nu tagit pengarna och visat enligt sidan att mitt tips inte gick hem!

Det r ju helt sjukt fr jag bettade ju p i halvtid men det str det inte lngre enligt kupongen p ntet.

Det fanns mjlighet att bde spela p antal ml i halvtid och efter full tid.

Tror ni det r omjligt att f tillbaka insatsen? Omjligt att f tillbaka det jag faktiskt vann, dvs 2000 SEK.

Mvh MrOberg
Citera
2006-06-24, 04:28
Medlem
I-Ss avatar
Dom har lite snurrig Live-bet! En gng kunde man lira p vad som redan var klara och gtt in Rena julafton fr spelarna...s skulle det alltid vara p livebetting! Fan vad plus man skulle g.

r du sker att du klickade p rtt odds d? Det kan inte ha varrit s att du faktiskt klickade p fulltidsresultatet? Nr du fick kvittensen, sg du vad som stod dr, stod det halvtid? Om du r sker att du spelat p halvtid men det blivit nt fel ska du inte ge dig, du har ju inget att frlora p att frska f ut din rttmtiga vinst i s fall.

Det kan ju vara s att om du faktiskt spelade halvtid s kan det ha varit ett tekniskt fel, och fler kan ha hrt av sig/blivit drabbade. I s fall br dom ju kolla upp det nr dom ppnar kundtjnsten kl 8. I s fall kan du ju ringa dit d och frklara vad som hnt, r det nt tekniskt fel r det skert fler drabbade.

Jag rkade ut fr ett tekniskt fel frut dr, vinsten hade "fastnat i systemet" och kom ej in p kontot, det stod p den personliga betlistan att det gtt in men pengarna kom aldrig in p kontot, d fick dom fixa det manuellt fr det hade blivit nt slags fel s datorn hade rttat spelet enligt korrekt resultatlista men sedan ej betalat ut vinsten.

I ditt fall kan det ju vara s att dom som skrev in resultatet i datorn helt enkelt knappat in fel, dom kanske blandat ihop halvtid och fulltid. Hr efter vad som hnt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in