Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-24, 03:05
  #1
Medlem
tjenare, Ny här. Suttit o gluttat bland trådarna nu, Inte hittat några bra ställen att köpa cans på. Jag köpte ett paket från hiphop.nu och gjorde mina två första pieces , roligare har jag inte haft på länge! Nu till saken, Vars köper man billiga cans?
Behöver inte vara montana eller aerosoul. nog för att montana är sköna som få =)
Citera
2006-06-24, 11:07
  #2
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimBohabri
tjenare, Ny här. Suttit o gluttat bland trådarna nu, Inte hittat några bra ställen att köpa cans på. Jag köpte ett paket från hiphop.nu och gjorde mina två första pieces , roligare har jag inte haft på länge! Nu till saken, Vars köper man billiga cans?
Behöver inte vara montana eller aerosoul. nog för att montana är sköna som få =)

Var bor du?
Har du någonting emot att beställa från utlandet?
Hur mycket skulle du kunna tänka dig att beställa på en gång?
Citera
2006-06-24, 19:41
  #3
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimBohabri
tjenare, Ny här. Suttit o gluttat bland trådarna nu, Inte hittat några bra ställen att köpa cans på. Jag köpte ett paket från hiphop.nu och gjorde mina två första pieces , roligare har jag inte haft på länge! Nu till saken, Vars köper man billiga cans?
Behöver inte vara montana eller aerosoul. nog för att montana är sköna som få =)

http://shop.henxs.com/ Är jue rätt billiga ..
Citera
2006-06-25, 02:50
  #4
Medlem
jag bor i norrland. Om frakten inte blir PUNG dyr så går det ju utomlands. Jag ska beställa kanske 30-50 burkar. Såg att monstercolors.com hade feta priser. hade du någon bra sida?
Citera
2006-06-25, 04:40
  #5
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimBohabri
jag bor i norrland. Om frakten inte blir PUNG dyr så går det ju utomlands. Jag ska beställa kanske 30-50 burkar. Såg att monstercolors.com hade feta priser. hade du någon bra sida?

Som Jaaaaa skrev så är henxs bra men för att det ska löna sig så krävs en beställning på ungefär minst 2000kr då de erbjuder gratis frakt i dessa fall.
Gå gärna ihop med en vänn eller två om du inte behöver så mycket att du kommer upp i dessa summor.

De har både montana, molotow och sämre brukar.
Citera
2006-06-25, 04:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimBohabri
jag bor i norrland. Om frakten inte blir PUNG dyr så går det ju utomlands. Jag ska beställa kanske 30-50 burkar. Såg att monstercolors.com hade feta priser. hade du någon bra sida?

"IMPORTANT: Spraypaint can ONLY be delivered within the UK. Orders for non-UK residents containing paints WILL NOT BE PROCESSED."

På monstercolors.com
Citera
2006-06-25, 23:43
  #7
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Som Jaaaaa skrev så är henxs bra men för att det ska löna sig så krävs en beställning på ungefär minst 2000kr då de erbjuder gratis frakt i dessa fall.
Gå gärna ihop med en vänn eller två om du inte behöver så mycket att du kommer upp i dessa summor.

De har både montana, molotow och sämre brukar.
jadu, har precis langat iväg en beställning tillsammans med 11 andra polare. men eftersom vi beställer så sjukt många så får vi bättre priser också.

Ring och snacka med dem, kolla lite om det går att fixa billigare.

tyvärr kommer jag inte avslöja våran guldgruva.
Citera
2006-06-26, 00:26
  #8
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kicker.
jadu, har precis langat iväg en beställning tillsammans med 11 andra polare. men eftersom vi beställer så sjukt många så får vi bättre priser också.

Ring och snacka med dem, kolla lite om det går att fixa billigare.
De gånger jag beställt så har det väl blivit 1kkr-3kkr per person(om jag kommer ihåg rätt) om det är samma för er så är det nog bra många liter

Citat:
Ursprungligen postat av Kicker.
tyvärr kommer jag inte avslöja våran guldgruva.
Vilket land?
Citera
2006-06-26, 04:27
  #9
Medlem
Vi är bara kanske 3 st som kan gå ihop. .
Citera
2006-06-26, 11:36
  #10
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimBohabri
Vi är bara kanske 3 st som kan gå ihop. .

2000/3=666kr var.
Kan väl inte vara något problem att hosta upp 660kr, för ni planerade väl inte att beställa för 100kr var?
Citera
2006-06-26, 13:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
2000/3=666kr var.
Kan väl inte vara något problem att hosta upp 660kr, för ni planerade väl inte att beställa för 100kr var?
Nejdå, 100 kr kommer man inte långt med, Första bokstaven i en snygg piece kanske
Citera
2006-06-27, 19:34
  #12
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimBohabri
Nejdå, 100 kr kommer man inte långt med, Första bokstaven i en snygg piece kanske



För 100 kronor får du 3 montana burkar. Ska du fylla en bokstav med 3 burkar ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback