Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-27, 15:44
  #1
Medlem
juicenickes avatar
Hej Flashback!

Jag och en vän till mig har en speciell relation till varandra. Han tycker om att vara dryg och jag gillar att ge igen på ett annat sätt, nämligen genom att busa. Mina små bus handlar däremot inte om att kasta vatten, ändra funktioner på hans tangentbord eller att hälla gift i hans krukväxter. Jag tycker istället om att använda mig av myndigheter, företag och organisationer för att göra livet surt för honom. Redan genomförda bus har exempel varit att registrera honom på Linked in och söka jobb, anmäla honom till mängder av politiska partier och religiösa organisationer, vilket får hans brevlåda att svämma över med politiskt och religiöst material och hans röstbrevlåda att drunkna i rekryteringssamtal. En annan klassiker är även att anonymt maila till hans arbetsgivare och påstå att han setts brukat narkotika.

Nu börjar jag få slut på idéer men är säker på att ni, kära flashbackvänner kan komma på fler sätt att skada min väns anseende och rykte hos företag, framtida arbetsgivare och i samhället som helhet.

Hej hopp,

Juicenicke
Citera
2022-04-27, 16:00
  #2
Medlem
runxs avatar
Anmäl honom för mord, hihi.
Citera
2022-04-27, 16:14
  #3
Medlem
lundaelevs avatar
något över sms

omöjligt att se ifall du ljuger då
Citera
2022-04-27, 16:16
  #4
Medlem
No_lifers avatar
Soc skulle du ju kunna göra en orosanmälan hos. Säg att dy såg han utanför den lokala kinesen ligga kvidandes och runtrullande i heroinspasmer. Parkera bilen utanför och se soc rulla ut hans ungar.

Glöm inte 3.5orna medan du väntar på sitt livs asgarv.
Citera
2022-04-27, 16:54
  #5
Medlem
juicenickes avatar
Hahah fy fan vad hemskt men även kul. Tråkigt nog har han inga ungar, men ska nog gå att göra en orosanmälan till soc i alla fall. Ser fram emot att se honom svettas vid ett telefonsamtal från soc.
Citera
2022-04-27, 17:14
  #6
Medlem
kristofferGs avatar
Plantera några linor sclajff i hans skåp på jobbet.
Citera
2022-04-27, 17:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juicenicke
Hej Flashback!

Jag och en vän till mig har en speciell relation till varandra. Han tycker om att vara dryg och jag gillar att ge igen på ett annat sätt, nämligen genom att busa. Mina små bus handlar däremot inte om att kasta vatten, ändra funktioner på hans tangentbord eller att hälla gift i hans krukväxter. Jag tycker istället om att använda mig av myndigheter, företag och organisationer för att göra livet surt för honom. Redan genomförda bus har exempel varit att registrera honom på Linked in och söka jobb, anmäla honom till mängder av politiska partier och religiösa organisationer, vilket får hans brevlåda att svämma över med politiskt och religiöst material och hans röstbrevlåda att drunkna i rekryteringssamtal. En annan klassiker är även att anonymt maila till hans arbetsgivare och påstå att han setts brukat narkotika.

Nu börjar jag få slut på idéer men är säker på att ni, kära flashbackvänner kan komma på fler sätt att skada min väns anseende och rykte hos företag, framtida arbetsgivare och i samhället som helhet.

Hej hopp,

Juicenicke

Det där med narkotika är ju knappast kul, jävlas inte med en människas levebröd. Ett bus ska ju vara roligt för båda, inte enbart den ena parten.

Du skulle kunna skaffa en Tinderprofil i hans namn och med hans bild, ragga upp något våp och bestämma träff samma dag som ni ska ses och ta en öl. Sen sätter du dig vid bordet bakom och tjuvlyssnar.

En annan kul grej är ju att smyga i honom laxeringsmedel eller syra.
Citera
2022-04-27, 18:08
  #8
Medlem
Tycker TS skall åka till kyrkogården o gräva upp någon färsk kropp som du sedan gömmer i rabatten till kompisens hus. Gärna så det syns några fingrar som sticker upp.
Sedan ringer du snuten o säger att det är ett jävla liv i fastigheten o att du hörde skott.

Ett annat bus är om du har sönder din polares bromsrör under färd.
Här kan det vara lite svårt att få till det så han hinner upp på motorvägen innan bromsvätskan har läckt ut.
Ju högre fart han har desto roligare blir det.

Eller varför inte åka framför honom på motorvägen o kasta ut spanska ryttare?
Eller göra en pit-manöver på honom? https://en.wikipedia.org/wiki/PIT_maneuver

När han är hemma o sover så borra ett lite hål i väggen o spruta in gasol. Ta en stor tub så huset blir välfyllt.

Bind upp en slägghammare ovanför ytterdörren med ett snöre. När han kommer ut på morgonen så får han en väldigt tung överraskning

Eller koppla 230 volt i dörrhantaget.

Hyr en hora som har klamydia eller herpes o så får hon spela vanlig tjej på krogen som raggar på just honom.

Skräm honom med bilen o kör snabbt emot honom. Men istället för att bromsa så tutar du bara.

Finns ju hur mycket bus som helst.

Ni kanske skall sluta med era bus innan det går överstyr?
Citera
2022-04-27, 20:57
  #9
Medlem
Robert-Arslebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juicenicke
Hej Flashback!

Jag och en vän till mig har en speciell relation till varandra. Han tycker om att vara dryg och jag gillar att ge igen på ett annat sätt, nämligen genom att busa. Mina små bus handlar däremot inte om att kasta vatten, ändra funktioner på hans tangentbord eller att hälla gift i hans krukväxter. Jag tycker istället om att använda mig av myndigheter, företag och organisationer för att göra livet surt för honom. Redan genomförda bus har exempel varit att registrera honom på Linked in och söka jobb, anmäla honom till mängder av politiska partier och religiösa organisationer, vilket får hans brevlåda att svämma över med politiskt och religiöst material och hans röstbrevlåda att drunkna i rekryteringssamtal. En annan klassiker är även att anonymt maila till hans arbetsgivare och påstå att han setts brukat narkotika.

Nu börjar jag få slut på idéer men är säker på att ni, kära flashbackvänner kan komma på fler sätt att skada min väns anseende och rykte hos företag, framtida arbetsgivare och i samhället som helhet.

Hej hopp,

Juicenicke

Du skulle kunna skapa en profil åt honom på Grindr.
Citera
2022-04-28, 18:18
  #10
Medlem
moshans avatar
Nu har du gått för långt...
Citera
2022-04-29, 17:48
  #11
Medlem
TrixieDixies avatar
Anmäl honom till en massa dokusåpor om du inte redan gjort det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback