2022-04-26, 22:42
Medlem
Kul? Blir första för mig, hade aldrig hört om detta fenomen tidigare. Jag är dock riktigt taggad efter 2 långa pandemiår. Skoj att höra Måns Zelmerlöv live iallafall.

Har ni några tips på annat vad som är kul att göra? Bärsa och njuta av lund i vårsolen?
Citera
2022-04-26, 23:05
Medlem
BOMB-CPs avatar
Åka motorcykel är väldigt kul.
Citera
2022-04-26, 23:20
Medlem
Milton.Millss avatar
Ja du kan ta på dig studentmössa och dricka dig berusad och sörja att du inte kom in i Uppsala.
Citera
2022-04-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilwilwil
Kul? Blir första för mig, hade aldrig hört om detta fenomen tidigare. Jag är dock riktigt taggad efter 2 långa pandemiår. Skoj att höra Måns Zelmerlöv live iallafall.

Har ni några tips på annat vad som är kul att göra? Bärsa och njuta av lund i vårsolen?
Den var bättre förr
Citera
2022-04-27, 07:55
Medlem
borrizs avatar
Jag gratulerar dig till en galen vår i Lund ts. Se till att ha gjort undan allt vad tentaplugg heter, så att du kan njuta av karnevalsdagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Ja du kan ta på dig studentmössa och dricka dig berusad och sörja att du inte kom in i Uppsala.
Ja som bekant är sätet i Uppsala, men huvudet det finns i Lund!
Senast redigerad av borriz 2022-04-27 kl. 08:05.
Citera
2022-04-27, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilwilwil

Ja, Lundakarnevalen är kul.

Du får så klart inte missa karnevalståget sen, som går genom sta'n. Lockar alltid väldigt många.

Edit: Titta in på nationerna. De har också aktiviteter, bara välja och vraka!

Mvh.
Senast redigerad av kaffekoppen 2022-04-27 kl. 09:16.
Citera
2022-05-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills

Sökte mig medvetet bort från östkusten.. Vad har Uppsala som kan mäta sig med karnevalen? Det enda jag vet är att nationerna är något större än i Lund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in