• 5
  • 6
2022-05-11, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
De flesta muslimska länder har en byxmyndighet på 18. Det civiliserade Sverige har en byxmyndighet på 15. Här från en 60 åring i sin maktposition knulla en 15 årig flicka. Gör om och gör rätt.

Oftast så gifter dom sig med småbarn. Och då är det fritt fram.
Också fritt fram om det är en ickemuslim.

Dom älskar profeten och han gifte sig med en 9 åring. Fast dom knullade inte förräns hon va 11.
Hon hade tydligen någon sjukdom osv
Citera
2022-05-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miorr
En 60-åring i Sverige som trånar efter knappt byxmyndiga i Sverige skulle bli fullständigt utfryst bland normalt funtade människor om det kom ut. Dessutom skulle ingen normal tonåring ens vilja ta i en närmast pensionär med tång.

Det är endast inom islam och den globala eliten det anses normalt att manipulera och utnyttja barn eller unga kvinnor som inte vet bättre - socio- och psykopater hela bunten

Men ändock är det lagligt så hela din poäng försvinner där.
Citera
2022-05-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Men ändock är det lagligt så hela din poäng försvinner där.

Lagen existerar endast som ett kitt för att människor skall fungera tillsammans nåtsånär utan att slita huvudet av varandra vid minsta provokation.

När lagen inte längre räcker till när det gäller den samhälliga eller kulturella aspekten så kommer du få se på grejer.

Dumfan.
Citera
2022-05-20, 19:58
Medlem
Flickgänget kallar väl sig för Borås Kickers = BK?
Riktigt tuffa flickor som kommer bli framgångsrika i livet med knarkhandel och annat skit.
Citera
2022-05-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenokung
Förvisso. Samtidigt står det inget om rån i brottsrubiceringen. De flesta blattar hade plockat på sig mobil, smycken, klädesplagg eller nåt iaf. Speciellt när de är flera.

Hittade en upplåst artikel;

Citat:
– Det gick så snabbt och jag hade ingen kontroll över situationen. De var ju så många fler och jag kunde inte göra något motstånd, utan försökte bara skydda mig. Jag förlorade medvetandet under en kort stund. Det var verkligen fruktansvärt, säger hon till BT.
En ur gänget deltog inte i sparkarna, utan stod vid sidan av och filmade hela överfallet. Ebba blev även rånad på sin klocka, halsband och väska. Idag vet hon fortfarande inte vilka personerna ur tjejgänget var.
Ebba heter egentligen något annat.

https://www.borasdly.se/boras/17-ari...oras-45172222/
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här