2022-04-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Hade som sagt dörren öppen även för det här scenariot (se mitt tidigare inlägg).
Ja det kan vara WT brudar men om media smyger med beskrivning eller helt utelämnar den så är det med stor sannolikhet MENA brudar/zigenarbrudar.

Förvisso. Samtidigt står det inget om rån i brottsrubiceringen. De flesta blattar hade plockat på sig mobil, smycken, klädesplagg eller nåt iaf. Speciellt när de är flera.
Citera
2022-04-28, 21:43
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Vet du att tjejerna är invandrare? Om nu så är fallet, hur kan du vara säker på att de rör sig om ett hatbrott för att tjejen är svensk och att invandrarna hatar hela folket?

Det normala är ju att någon kanske kollar snett, säger något, eller på något vis provocerat grottmänniskorna. Att det skulle röra sig om en en gärning grundat i rasism, det tror jag fan inte

För de flesta människor är en idiot en idiot, behöver inte finnas en bakomliggande politisk agenda.

Om jag nitar en blatte så är det för att han betett sig. Jag skiter fullständigt i vilket land han kommer från eller hur bra han tycker om Sverige.

Skillnaden är att du åker ditt för hatbrott om du sänker en blatte! Nästan allt deras våld är grundat i rasism emot svenskarna ! Det finns otaliga källor på detta som jag inte orkar länka just nu!

Vad är troligaste att en ensam tjej stirrar "snett" på ett gäng av blsttebrudar eller att det ser en "svennehora" som dom stör sig på och sedan misshandlar? Alltså rasism!

Kom in i matchen..

Allt våld från utlönigsr mot svenskar borde vara grund för utvisning!
Citera
2022-04-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsten543
Visa exempel på när etniska svenskar och/eller medelklass-invandrare begår gängmisshandel med förnedringsinslag och dokumenterar det med video.

Det finns nämligen gott om exempel på när andra grupper än de ovan nämnda gör detta. Vilken typ av människor är det då mest sannolikt är förövare här?

Om det finns eller inte är orelevant. Svenska män våldtar barn på förskolor istället. So fucking what? Poängen är att det är individen som begår brott. Av många olika anledningar. Statistik visar aldrig hela bilden. Sen om det är mer eller mindre sannolikt att det rör sig om invandrare är inte det jag talar om heller.
Senast redigerad av jarrelka 2022-04-28 kl. 22:57.
Citera
2022-04-29, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbossjonas
Skillnaden är att du åker ditt för hatbrott om du sänker en blatte! Nästan allt deras våld är grundat i rasism emot svenskarna ! Det finns otaliga källor på detta som jag inte orkar länka just nu!

Vad är troligaste att en ensam tjej stirrar "snett" på ett gäng av blsttebrudar eller att det ser en "svennehora" som dom stör sig på och sedan misshandlar? Alltså rasism!

Kom in i matchen..

Allt våld från utlönigsr mot svenskar borde vara grund för utvisning!

Så är det bör även gälla anhöriga.
Citera
2022-04-29, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Om en brud knullar en halvt inavlad WT-fjortis pojkvän så ska du få se nån som kan gå över lik. Lite status och entourage på de så är situationen ett faktum.

"Då ska du få se.." Jag kan inte hitta några exempel där svenska tjejer varit representerade i en våldshandling likt detta. Allt som har med fallet att göra stinker invandrartjejer. Kommer tillbaka till tråden när avmaskering av förövarna har gjorts.
Citera
2022-04-29, 08:34
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenokung
Förvisso. Samtidigt står det inget om rån i brottsrubiceringen. De flesta blattar hade plockat på sig mobil, smycken, klädesplagg eller nåt iaf. Speciellt när de är flera.

Kan vara så som du säger. Men har de släpat runt henne i marken så är jacka och kläder sönderrivna och smutsiga, därmed inget att ha.
Men över lag känns det inte som att man kommer längre i den här tråden. Det har fastnat mellan svenska WT och blattebrudar. Båda två är lika avtändande och eländiga.
Värdefull info hade varit om något här på Flashback sett något, varit där, känner BO eller förövarna.
Citera
2022-04-29, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Svenska män våldtar barn på förskolor istället...
Det är individen som begår brott...
Statistik visar aldrig hela bilden...

Jag har klippt lite i din quote för att få fram tre viktiga punkter, sorry.

Dock kan jag tycka att den input du skriver är EXAKT det synsätt som gör att vi aldrig får ner brottsligheten. Det är nya tider nu, på gott och ont.
När jag växte upp var förnedringsrån praktiskt taget obefintliga. Vi kan säkert få bort dom igen men det krävs lite jobb då. Sen kan vi inte ha synsättet att ’dom gör också... bla bla bla’ för det kommer inte att hjälpa.

Detta fenomen har kommit i och med invandringen och min teori är att det är en förtryckarmetod som grundar sig i tre saker:
1-Hat mot svenskar som folkgrupp
2-Påvisa makt eller överlägsenhet mot Sverige och svenskarna
3-Undanlåtenhet av oss svenskar att sätta hårt tryck mot utövarna (offerstatus på utförare av förnedringsrån)

Dan Eliassons berömda citat sätter ju ribban ganska bra på vad jag menar i punkt tre.
Statistik är därutöver ett farligt verktyg. Man kan styra vad man vill visa ganska bra. Allt beror på syftet.
Senast redigerad av Kanaltrollet 2022-04-29 kl. 08:58.
Citera
2022-04-29, 18:31
Medlem
De flesta gangstertjejer jag har sett i Borås är faktiskt svenska tjejer som tänder på kriminella & är kriminella själva. Blattetjejerna får inte gå ut och härja hur som helst av sina föräldrar.
Citera
2022-04-29, 19:53
Medlem
Citat:
Om det finns eller inte är orelevant. Svenska män våldtar barn på förskolor istället. So fucking what? Poängen är att det är individen som begår brott. Av många olika anledningar. Statistik visar aldrig hela bilden. Sen om det är mer eller mindre sannolikt att det rör sig om invandrare är inte det jag talar om heller.

Så vad pratar du om då? Psykologiskt sjuka människor finns i samtliga grupper världen över. Frågan är framförallt kulturell; vad gör man med dessa avyttringar.

I mitt Sverige så hade dom avrättats. Utöver det, om en specifik kultur, såsom islam där det är kutym att gifta sig med och våldta barn, så är det givetvis helt regelrätt att utradera samtliga utövare som försvarar just den religionen. Just på grund av allvaret i frågan och att jag inte respekterar att religionen, oavsett personlig bakgrund, har någon som helst relevans i frågan med tanke på brottet.
Senast redigerad av Miorr 2022-04-29 kl. 20:19.
Citera
2022-04-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miorr
Så vad pratar du om då? Psykologiskt sjuka människor finns i samtliga grupper världen över. Frågan är framförallt kulturell; vad gör man med dessa avyttringar.

I mitt Sverige så hade dom avrättats. Utöver det, om en specifik kultur, såsom islam där det är kutym att gifta sig med och våldta barn, så är det givetvis helt regelrätt att utradera samtliga utövare som försvarar just den religionen. Just på grund av allvaret i frågan och att jag inte respekterar att religionen, oavsett personlig bakgrund, har någon som helst relevans i frågan med tanke på brottet.

De flesta muslimska länder har en byxmyndighet på 18. Det civiliserade Sverige har en byxmyndighet på 15. Här från en 60 åring i sin maktposition knulla en 15 årig flicka. Gör om och gör rätt.
Citera
2022-05-02, 12:43
Medlem
Citat:
De flesta muslimska länder har en byxmyndighet på 18. Det civiliserade Sverige har en byxmyndighet på 15. Här från en 60 åring i sin maktposition knulla en 15 årig flicka. Gör om och gör rätt.

I muslimska länder är det standard att 60-åringar gifter sig med småflickor som är 8-12 år.
Citera
2022-05-11, 19:03
Medlem
Citat:

En 60-åring i Sverige som trånar efter knappt byxmyndiga i Sverige skulle bli fullständigt utfryst bland normalt funtade människor om det kom ut. Dessutom skulle ingen normal tonåring ens vilja ta i en närmast pensionär med tång.

Det är endast inom islam och den globala eliten det anses normalt att manipulera och utnyttja barn eller unga kvinnor som inte vet bättre - socio- och psykopater hela bunten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in